Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg fikk mens igjen første gang etter 4 mnd, da sluttet jeg å amme for fullt, mistet melken dessverre. Men nå er det 31 dager siden og går bare og venter på at den skal komme igjen.. Var den stabil igjen med engang hos dere, eller ble syklusen lenger??
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hos meg var den ganske ustabil i starten. Dvs, min er alltid ustabil, men da var den ekstra ustabil ;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Legen min sa at den kan være ustabil i opptil et år etter en fødsel. Hos meg ble den heldigvis regelmessig etter de par første gangene.
Mille** Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Den var ganske ustabil, men når den ikke kom i det hele tatt så var det fordi jeg var gravid, babyen var da 4 mnd og jeg fikk mensen tilbake når hun var 5 uker gammel. ;o)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 Hehe såpass ja.. jeg har alltid hatt ustabile jeg også men de rettet seg fint på slutten før jeg ble gravid.. så jeg hatet bare tanken på at jeg nå igjen skal ha ustabile.. men men sånn er det vel bare.. takk for hjelpen jenter..
It's all about me Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Etter førstemann var den veldig ustabil de første mnd, men denne gangen har den vært stabil fra første gang. Det finnes ikke noe fasit på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå