lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 noen som har en god oppskrift? skal man ha bare majones eller rømme og?
* 5 om dagen * Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 jeg bruker kokte egg,litt finkuttet rå løk og majones til passe konsistens.
Koseklompen Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 1. Majones Litt rømme egg hakket løk hakket paprika 2. Finhakket kinakål majones egg mais hakket purre
erteposen + 4 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Rømme holder seg bare en dag, men majones og rømme kan fint blandes. Jeg lager basen først av majones og lett creme fraish, fransk sennep, pepper, salt og litt sitron. Har nesten alltid kayenne pepper i, og av og til karri og gurkemeie for en gul versjon. 1-2 ss finhakka løk, rød eller vårløk liker vi best. Blander med mye finhakka egg, og den holder seg fint i tett boks i kjøleskapet. Gressløk vil gutta mine ha i:)
camilla^ Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Eggehakk Egg som er middelskokt. Som hakkes opp. Gressløk som er finkuttet haes i. Litt salt, jeg bruker urtesalt siden jeg syns det smaker best, men ikke mye siden vi salter på maten om vi vil selv. Så har man majones oppi til passe konsistens. Jeg liker ikke rømme smak, og heller ikke mange av ungene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå