Gå til innhold

Da var det over likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt både blødninger brun utflod og blodprøvene mine har økt

fra 43-99-400- men fikk svar på bp nå at den bare var på 106

Jeg har tatt det greit, Ja dette var vårt siste forsøk i det offentlige. Mulig jeg prøver Hausken eller Danmark. Glad jeg har 2 friske flotte gutter, men skulle så gjerne hatt en til med min nye kjære mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vondt å høre! Gi deg selv tid til å komme ovenpå, men ikke gi opp - før eller sidne får dere barnet :)

Skrevet

Huff nei hva er det jeg leser!!! :-( dette var trist stinemin... ja, tenk at du har to flotte gutter, det må jo være en glede å tenke på de i en sånn trist stund. Men lykke til, uansett hva du tenker på videre. Mange klemmer til deg.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff, dette var triste nyheter :-(

Håper dere får et lite nurk en gang. Unner dere det!

Stor trøsteklæm fra

Skrevet

Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne Stinemin...... Hadde jo tro på dette nå, men blødninger er jo skummelt. Håper dere får utredet mere hvorfor du mister hver gang, kanskje er det ikke mere enn blodfortynnende f.eks. som skal til. Kos deg med familien din så lenge, og så ønsker jeg deg ALT godt uansett hva dere foretar dere neste. Vi har jo fulgt hverandre en stund nå.

Skrevet

Uff , dette var ikke kult. Men jeg har vært forberedt, spesielt etter smerter og blødninger... i sta begynte jeg allerede å planlegge nye forsøk med klinikk Hausken. Fikk time i slutten av juni og kan få innsett i beg av august. Men etter å ha snakket med gynokologen min mente ham at de var like flinke på volvat og aleris. og det er nærmere meg..Men mannen sier nei, nå venter vi. Godt han sier det, det er jo han som ikke har biologiske barn.Jeg skal stresse ned nå, og prøve å nyte sommeren uten baby tanker..

Skrevet

Ja jeg tror ikke det skiller så mye på klinikkene jeg heller. Er den samme suksessraten stort sett over alt som jeg har sett, rundt 25-30 %. Mye mindre stress også å slippe reise så langt. Ta deg en pause nå i sommer og så ser dere hvor viktig dette er for dere etter det. Samle litt krefter og motivasjon. Kroppen din har sikkert også godt av litt "timeout".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...