=Mina min og mej= Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hvor lenge etter kan jeg komme? Var hos frisøren fredag kl 17-19, og betalte 1335kr for klipp og striper. Fargen er grei, men nederst på håret er det rett og slett klippa rett av. Mulig jeg er kresen, men jeg må ha det klipt litt opp for at det ska være fint på meg.. Kan jeg ringe i dag og si det? Og tror dere de kommer til å rette det opp igjen? Frisøren jeg var hos har forsåvidt gått på ferie fra i dag syns jeg hu sa.. Men dette er en Hairshop salong, så var bare på dropin.. føler meg nesten litt dum, men samtidig blir det jo rart å ska gå til en annen frisør og betale for at håret skal bli bra... Er dette noe vits å tenke no på egentlig?
It's all about me Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Dette synes jeg du kan tilbake med ja. Det er jo etter en vask eller to man virkelig ser feilklipp. Selv om det aktuelle frisøren er på ferie skal ikke det være noe problem.
=Mina min og mej= Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 greia er at håret er kraftig gradert på toppen, men så stopper det liksom bare.. ikke no bra overgang og klipt rett av nederst.. Hater å klage på ting, men klipper jeg på det selv blir det nok ti ganger verre... og for meg er 1335kr en del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå