Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Legen min satte meg på dobbel pergo etter SA i mai, på dag tre på brettene nå.

Leser masse om bivirkninger, men når kommer de? Kommer de mens man tar pillene eller etter EL? Noe som for meg høres mest sannsynlig ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg har tatt min første doble pergokur og fikk bivirkninger rundt EL. Følte meg ekstremt oppblåst, veldig varm og lett irritabel. Jeg følte virkelig at jeg verpet et strutseegg. Hadde også en del vondt i magen etter at EL-testen var positiv så jeg lurer litt på om EL har kommet når jeg testet positivt eller om den var forsinket. Jeg går nå og venter på mensen, tror desverre ikke den uteblir for jeg har rimelig PMS her jeg sitter................

PS: Det er jo ikke alle som får birvirkninger heldigvis :-)

Skrevet

Hei, jeg har tatt min andre enkle pergokur nå. De eneste bivirkningene jeg har merket er hetetokter, men det kom mens jeg tok pillene. Første pp på pergo så testet jeg etter el, men kun negative tester. Å mensen kom allerede på dag 22! Så da var igang igjen med ny kur og nye hetetokter :/

Nå tester jeg ikke etter el, så blir spennende å se om tr kommer..:)

Jeg har også tenkt over at jeg har litt mensmurringer nesten hele pp..

men vet ikke om d er bivirkning eller hva det er ;)

Skrevet

Tørr!! Knusktørr i skjeden! Noen flere på pergo som har opplevd dette?

Utrolig ubehagelig da..Og det er IKKE et problem til vanlig her i huset, snarere tvert imot. Er i dag på siste tbl på brettet, dvs dag 8 i syklusen.

Jeg har 21 dagers syklus, EL på dag 8 til "vanlig".

Har fått tre barn tross kort syklus, så er jeg i rute har jeg liksom EL i dag. Men noe så tørt da...umulig for sambo nesten. Har aldri tidligere opplevd EL slim, men har vært utrolig mye utflod frem til i går. Uttørka i går kveld og i dag tidlig!! hehe..

Skrevet

Huff......det er vel ikke akkurat den bivirkningen en vil ha når en skal lage barn :-0 I hvert fall ikke når det anbefales å ikke bruke glidekrem pga at det er sæddrepende. Jeg hadde EL som normalt, på dag 13. Hos meg varierer EL mellom dag 10 til dag 15, men mest vanlig er dag 12. Lutealfasen (tror det er det den heter) skal jo være på 14 dager, men hos meg er den på rundt 12 dager. Den kan vist også bli forskjøvet pga Pergo, men synes det er litt rart med tanke på 14-dagers regel mellom eggløsning og mens.

Har du testet positivt på dag 8 denne gangen også?

Skrevet

Jepp1 Jeg har EL i adg, testa med slik type digital. Kom opp et søtt lite egg. :o)

Skrevet

Jeg bruker også de, og er super fornøyd! Pergo funket ikke på meg, fikk mensen i dag :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...