Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hva slags forsikringer har dere? Jeg synes vi betaler litt vel mye i forsikringer i måneden, men synes ikke vi kan kutte ut noen heller. Betaler 2400 kr i måneden nå også kommer barneforsikring i tillegg. Vi har følgende forsikringer: Husforsikring 2 bilforsikringer (1 med full kasko og uten) reiseforsikring (vurderer å kutte ut denne da vi ikke reiser noe særlig, men den utgjør jo ikke de store summene i måneden da..) 2 * ufør Livsforsikring Innbo har vi igjennom fagforening.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Vi har innboforsikring og reiseforsikring.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Vi har: - innbo på opptil 1 million - bil m/delkasko 21.000 km - 2 x ufør - reiseforsikring (ekstra som også gjelder hvis vi mister lommeboka på vei til butikken) Betaler ca 9000,- i året på dette
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hei Jeg jobber innen forsikringsbransjen og kan vel si at du har de forsikringene som jeg ser på som svært nødvendige å ha. Når det gjelder reiseforsikringen din ville jeg sjekket opp litt hva den dekker , men ofte er det sånn at du får en samlingsrabatt i selskapet du er i og dermed vinner på å ha denne stående. Våres reise forsikring gjelder med en gang man går utenfor døren , så jeg kommer aldri til å ta den vekk.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har: Utvidet forsikring på meg selv(ufør, livsforsikring(nok til å dekke gjelden), død, ulykke) 2x barneforsikringer, standard 1 bil med full kasko reise, som gjelder rett utenfor døren innbo(750 000), med en utvidelse i noen av tingene en tar med ut av og til, som laptop(litt idiotforsikring;)) Betaler ca 10 000 i året for dette. Huset/bygningen er forsikret gjennom borettslaget.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 * Husforsikring + innbo * Reiseforsikring som dekker oss uansett hvor vi er, bare det er utenfor gården vår * 2 barneforsikringer * Bilforsikring * livsforsikring på meg * mener gubben har livsforsikring av ett eller annet slag gjennom jobb. * har noe ekstra forsikring på ting i huset, også må jeg få ordnet forsikring på bunadene. De dekkes ikke av innbo forsikring desverre. Tror det er det vi har, men kan hende vi har mer. Ikke jeg som styrer så mye av den biten der. Vet bare at jeg ikke får byttet min ivsforsikring, og den er svindyr desverre (sykdom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå