Gå til innhold

'mamsen fikk tulle 060606'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser fra 'hvor bor du' tråden at du er fra vest telemark. Bare nysgjerrig...Min mor er fodt og oppvokst i Drangedal. Hun flyttet til Oslo etter hogskole i Bo, og flyttet aldri tilbake. Vi var ofte på ferie i Drangedal/Kjeåsen som barn. Jeg har nå akkurat flyttet til Norge etter 15 år i utlandet, og min mor gikk desverre bort i 2007. Foler at det er sterke bånd og tradisjoner som fulgte med mor fra Vest Telemark. Kunne gjeren tanke meg en tur dit til sommeren og oppsuke slekt og rotter etter mor. Hun var alltid så mektig stolt og rak i ryggen når hun hadde på seg sin flotte Vest-Telemarks bunad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har forresten også en liten niese som er fodt 060606, he-he.

Skrevet

Joppine - takk for hyggelig mail. Har sendt mail tilbake!

Skrevet

Eg bur ikkje så langt får Drangedal i dag, var lengere når eg budde i vest telemark ;) Eg kjenner nokon i Drangedal da hvis det teller hehe

Koselig med ei niese født 060606 da;) Det artige er at oldefaren min var født 06061907 og sønnen min er født på bursdagen til pappan min;)

Også har eg sagt at dei skal bli født på den dagen dei har komme også, viste ikkje om oldefaren min sin bursdag for han døde før eg blei født, men eg kunne ikkje gå glipp av den datoen da!!!!

Du må ta deg ein tur til Drangedal når du kjem tilbake til norge da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...