Gå til innhold

Pokkers mobiltelefon!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt telefonen min ganske nøyaktig et år nå, en sony ericsson walkman-telefon. Plutselig vil den ikke lades lenger, dvs, for å få det til må jeg stå og klemme laderen inn i telefonen. Slipper jeg taket slutter den å lade.. Hva ville dere gjort? Er vel fortsatt garanti på den, men da må man går uten telefon i perioden den repareres eller? Passer dårlig når jeg har termin straks:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste butikke har utlånstelefon når din reparares. Såklart skal du reklamere på den :-) Hvis ikke butikken har utlånstelefoner så er det nok bare å spørre litt rundt hos slekt eller venner, mange har telefoner de har byttet ut liggende, vel :-)

Skrevet

det er to års garanti på mobiltelefoner! det kom for ca 1.5 år siden. så du har nok garanti et år til!

Skrevet

Og i følge kjøpsloven er det reklamasjon på 5 år. Så klag i vei! Greit å gjøre det, hvis man er litt hormonell:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...