Gå til innhold

Liten bulk på magen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ALT NÅ!? Har en abort bak meg, da merket jeg at de stekkte veldig i magen.. Det har det ikke gjort til nå denne gangen, er i uke 9 +2 og sist strakk de fra mensmurringa til uke 10 da jeg tok abort.. Men nå har jeg ikke kjent noe, bortsett fra at vis en vet jeg er gravid ser en at det er en liten bult nederst på magen.. Jeg har en helt flat mage til vanlig og når jeg trekker den inn går det liksom ikke å ¨stryke ut¨den lille bulken!

Det viste ikke så godt sist...

Kan grunnen være at jeg har vert gravid så langt som nå før??

Det kan jo ikke bare være luft, den er der jo HELE tiden.. (?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke luft, nei. Men du har val tarmer og blære som oss andre vanlige dødelige, vel? Dette skyves til side når livmoren vokser og tar mer plass, skjønner du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...