Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 ALT NÅ!? Har en abort bak meg, da merket jeg at de stekkte veldig i magen.. Det har det ikke gjort til nå denne gangen, er i uke 9 +2 og sist strakk de fra mensmurringa til uke 10 da jeg tok abort.. Men nå har jeg ikke kjent noe, bortsett fra at vis en vet jeg er gravid ser en at det er en liten bult nederst på magen.. Jeg har en helt flat mage til vanlig og når jeg trekker den inn går det liksom ikke å ¨stryke ut¨den lille bulken! Det viste ikke så godt sist... Kan grunnen være at jeg har vert gravid så langt som nå før?? Det kan jo ikke bare være luft, den er der jo HELE tiden.. (?)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Nei ikke luft, nei. Men du har val tarmer og blære som oss andre vanlige dødelige, vel? Dette skyves til side når livmoren vokser og tar mer plass, skjønner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå