Gå til innhold

Sex er ikke godt lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ingenting! Jo..bare smerte når han dulter borti livmortappen. Ellers nada..... Merker at jeg begynner å tenke på andre ting under sex..hverdagslige ting... Helt utrolig...

Er blitt slik etter at jeg fødte....

Ja jeg kniper men det hjelper jo ikke...

Skal jeg liksom ha det slik resten av livet jeg nå da? kjipt å ikke kunne nyte sex lenger i en alder av 25.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det.. klarte å minne gubben på å kaste gammel jogurt under akten....

hos oss var leketøy svaret.. forlenge forplay, og så gikk allt fint

Skrevet

Føler det ødelegger en del for oss. Samlivet vårt.

Jeg tror ikke han merker forksjell...han sier det føles likt som før.

Men han merker jo sikkert at jeg ikke nyter det på samme måte....

Jævla fødsel altså. Sprengte vel musa mi totalt....

Skrevet

Sånn har jeg alltid hatt det, også før jeg fødte. Så da får jeg ham heller til å stryke tissen sin på klitten min, treffer bra når han ligger bak meg. Har aldri fått orgasme noen gang, men har likevel et bra sexliv med kosing og humping og klåing.

Skrevet

Ikke vær redd, dette kan fikses :-)

For det første må lysten være der før akten igangsettes, ellers fungerer ikke det fysiske. Man må på en måte vekke underlivet sitt til live.

Jeg anbefaler at du ikke har sex når du ikke har lyst fordi det vil gi en dårlig erfaring og opplevelse av sexen som kan sette videre sperrer. Negative assosiasjoner til sex vil i alle fall ikke hjelpe på!

Først og fremst må dette tas opp med mannen. Si at du savner lysten din og har litt vansker med å få kroppen din til å samarbeide med deg. Du trenger tid og han må være tålmodig.

Lyst kan opparbeides på egen hånd eller sammen med mannen. Det må du finne ut av selv. Bruk det du kan, og det som fungerer for deg :-)

Hvis mannen skal hjelpe deg er det viktig at han ikke legger noe press på deg. Det er ikke lov å penetrere eller mase på deg. Han får berøre deg der du vil. Han må gjerne holde seg unna dine erogene soner. Kroppskontakt og berøring øker din velværefølelse. Kanskje du ikke ønsker å bli berørt, da kan du forsøke å kose med hans kropp, gi ham en massasje (rygg), eller bare ligge inntil ham.

Å være intime uten å ha sexpresset gjør at du kan slappe mer av og være mer tilstede i øyeblikket i stedet for å distansere deg ved å tenke på hverdagslige ting. I tillegg må du lære ham hvor det er godt for deg å bli berørt og hvordan. Kanskje trengs det litt andre stimuli nå enn før. Du må lære deg å bli kjent med kroppen din igjen.

Hvis det er vanskelig for mannen å undertrykke sin lyst, så kan du evt sende ham en tur i dusjen så han kan ta saken i egne hender :-)

Det krever litt jobbing for å få dette til, men det er verd det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...