Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 aner ikke hva vi skal gjøre. hun er redd, ikke hjelper det at vi sitter der å holder hun i hånden heller. hun skal bare utav den og vil ligge i vognen sin å det er jo ikke akkurat bra for ryggen en hel natt. hun er foresten 1år og 9mnd
Randine + 2 små Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Vår gutt hadde en sånn periode da han var ca 15 mnd. Han ville ikke ligge i sengen sin på kvelden, hylskreik! Det samme på dagtid når han skulle sove dupp. Måtte sovne på fanget og lagt i senga etterpå. Våkna også flere ganger i løpet av natten, og måtte roes ned på samme måten. Samboeren min sov på madrass inn hos han i nesten ei uke, og gutten fikk ligge ved siden av han hvis han våkna på natta og var umulig å få til å sove igjen. Dette var det eneste som hjalp. Han har vært grei å legge tidligere så vi ble litt bekymra for å "skjemme" han bort, og gjøre oss selv en bjørnetjeneste.... Grunnen viste seg antagelig å være at han fikk 8 nye tenner samtidig (hjørnetenner + jeksler), og etter ca ei uke var ting tilbake til normalen. Kan det være det samme hos dere? at hun har vondt? Ellers mener jeg å ha lest at de kan ha en periode rundt 1,5 års alder hvor de begynner å tulle med sovinga. Vet ikke hva som er best å gjøre hvis det er det som er tilfelle hos dere. Håper det går seg til da!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 takk for råd.. ja hun mangler hjørnetennene og 2års jekslene, ser det hvertfall er en hjørnetann på vei.. ja hun har aldri ville sove duppen i sengen sin men har egentlig hvert grei å legge på kvelden, men nå hyler hun, å hun våkner mange ganger utover natten, er ikke så lett å roe henne ned heller, ikke med å sitte der. vi må ta henne opp å roe henne å da blir hun jo like sint når vi legger henne ned igjen. men vi flyttet jo for en liten stund siden så det virker som hun er redd noe på rommet sitt. det med å ligge der på en madrass var jo ganske lurt for da blir hun ikke vant til å sove i vår seng men blir tryggere på rommet sitt.. men det har jo gått fint frem til nå så tror ikke det at vi har flyttet er selve problemet. ja vi får prøve oss frem med forskjellige metoder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå