Gå til innhold

Hvis dere hadde fått 1 mill. kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

av en rik kvinne, men bare hvis hun fikk en natt med mannen din, helt uforpliktende såklart, hadde dere tatt imot pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en natt med mannen min er ikke verdt 1 mill. kr!!!!

Skrevet

Ja ,og mannen hadde også gjort det .:)

Jeg hadde gjort det jeg også og fått lov av mannen.

Skrevet

hun hadde fått en natt med gubben min for 5000 også. jeg er ikke vrang sånn

Skrevet

men når jeg tenker meg om så er jo han langt mer ordentlig en meg...hm... er ikke sikkert at han hadde blitt med på det

Skrevet

men da er jo saken grei anonym 00:00 du slipper og beskymre deg for om en kvinne vil leie mannen din en natt ;)

Skrevet

Kankje anonym 00:00 er en sånn som tilbyr andre kvinner med mann penger for en natt med dem?

;-)

HI

Skrevet

Har du en mill kan du låne min!!

Skrevet

hadde jeg hatt 1 mill hadde jeg ikke trengt sossen... (meg 00.00)

Skrevet

JAAA!!!

Er slett ikke så sikker på om jeg hadde giddet å ta hensyn til om han ville eller ei, jeg :-)

Skrevet

Nei! Heller ikke om la på tre nuller til! Noen ting er IKKE TIL SALGS!

Skrevet

i min verden er alt til salgs, enkelte ting er bare dyrere en andre.

Skrevet

Det hjelper nok ikke bare å være pengesterk og tilby penger for sex, hun må nok være over gjennomsnittet fin og om typen min hadde vurdert. Han fårn rett og slett ikke opp om det er no feil på dama. Og feil på dama må det jo være om a er så støgg at a må tilby en mill for å få sex..

Skrevet

tror nok jeg skulle knytta bind for øya på min og bedt han tenke på noe fint.. en mill f. eks...

Skrevet

Jeg hadde latt min mann få lov, såfremt hun ikke ser ut som ett fugleskremsel. Om min mann hadde hatt lyst er en helt annen sak, men den mill tror jeg hadde fristet han veldig.

Skrevet

Jeg VET faktisk om ei som ble tilbydt 500.000 og en splitter ny bil for å produsere en arving til en lettere eksentrisk pengesterk mann!

Grøss!

Hun takket nei...

Skrevet

For å svare seriøst, selv om spørsmålet kanskje ikke var tenkt seriøst:

Nei, mannen min hadde ikke vært til salgs for en million. Penger er ikke svaret på alt, og dette kunne ha satt en kile mellom oss, som kanskje hadde ført til at vi gikk i fra hverandre.. Så hva skulle man da med penger(en million er ikke SÅ mye penger), om man ikke lenger hadde kjærligheten?

Skrevet

Signerer faktisk den siste her. Hvis vi var fattige (slet skikkelig) kan det hende vi hadde gjort det, men tror det hadde vert begynnelsen på enden på visa for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...