LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 er så nydelig.. Er ikke relegiøs, men for meg er dette det en relegiøs opplevelse må være
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2009 fikk gleden av å høre dette live.. gåsehud all over...
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Kan uten problemer styre min begeistring, men ja, sikkert flott live!
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 vokst opp med de gamle 60/70talls gutta.. hadde ikke så mye valg da jeg var liten, da in far er Blodfan av klassick rock.. men tok oppigjenn denne musikken senere i livet..
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2009 ja, oppklt etter farfaren og David, men vi bruker bare Johnny
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Råtøft navn ;-) Må si jeg ble nysgjerrig på hva minsten din heter også ;-)
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2009 han er mer tradisjonell.. Ole Andre (jeg ville marcus andre, men det passa liksom ikke) med eldste er det en morsom historie bak.. Da jeg og bf var 15 og 16 gjorde vi en avtale at om vi ble 25 og ingen hdde barn skulle vi få ett, og ble det en gutt skulle han oppkalles etter faren hans.. År gikk, vi møttes igjnn, vi ble sammen, jeg gravid... Og da han ble født trakk han frem igjenn denne samtalen, kunne ikke si nei da, men tok litt tilvenning med Johnny navnet (tenkte bonde), Bowie navnet var vel ment som en spøk fra bf, men jeg syns det var så tøft (og ikke så bonde), så ble Johnny Bowie Så bestefar (morfaren) sier alltid Johnny B good når de sier hade =)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Hehe, artig historie ;-) Synes dere bør bruke begge navnene, kombinasjonen er jo så herlig ;-)
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2009 enig der, men vanskelig for han å lære. han har nettopp gått fra å hete ninni til onny... (han selv som sier)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Absolutt ikke min smak, men kan godt tenke meg at det var kult live..når man i tillegg liker musikken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå