Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så nydelig..

Er ikke relegiøs, men for meg er dette det en relegiøs opplevelse må være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk gleden av å høre dette live.. gåsehud all over...

Skrevet

Kan uten problemer styre min begeistring, men ja, sikkert flott live!

Skrevet

vokst opp med de gamle 60/70talls gutta.. hadde ikke så mye valg da jeg var liten, da in far er Blodfan av klassick rock..

men tok oppigjenn denne musikken senere i livet..

Skrevet

ja, oppklt etter farfaren og David, men vi bruker bare Johnny

Skrevet

Råtøft navn ;-)

 

Må si jeg ble nysgjerrig på hva minsten din heter også ;-)

 

Skrevet

han er mer tradisjonell..

Ole Andre (jeg ville marcus andre, men det passa liksom ikke)

 

med eldste er det en morsom historie bak..

Da jeg og bf var 15 og 16 gjorde vi en avtale at om vi ble 25 og ingen hdde barn skulle vi få ett, og ble det en gutt skulle han oppkalles etter faren hans..

År gikk, vi møttes igjnn, vi ble sammen, jeg gravid...

Og da han ble født trakk han frem igjenn denne samtalen, kunne ikke si nei da, men tok litt tilvenning med Johnny navnet (tenkte bonde),

Bowie navnet var vel ment som en spøk fra bf, men jeg syns det var så tøft (og ikke så bonde), så ble Johnny Bowie

Så bestefar (morfaren) sier alltid Johnny B good når de sier hade =)

Skrevet

Hehe, artig historie ;-)

 

Synes dere bør bruke begge navnene, kombinasjonen er jo så herlig ;-)

Skrevet

enig der, men vanskelig for han å lære. han har nettopp gått fra å hete ninni til onny... (han selv som sier)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Absolutt ikke min smak, men kan godt tenke meg at det var kult live..når man i tillegg liker musikken:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...