Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har en Eee pc, en mini en med bluetooth, men den har bestemt seg for å ikke virke mere. Noen som kan eller han en samme data? Jeg har prøvd alt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Ikke noen "datanerd", men har tatt i en PC før. Hva er det som ikke virker. PC-en eller bluetooth-enheten? Og hvilket operativsystem kjører du på?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 bluetoothen funker ikke, den funka som fjell for 2 uker siden, men nå finner verken den eller mobilen hverandre. Jeg har prøvd å søke opp, men jeg finner ikke "finn enheter" på bluetoothen på dataen. Og jeg finner ikke ut om den er aktivert eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 ibland brukar bluetooth försvinna då brukar jag stänga av helt, vänta någon minut och sätta på igen, då brukar den dyka upp!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Slå av dataen du tenker på? Slår jo av Pcn hele tiden, men den finner ingen enheter. Den e blå nå, med rødt inni. Mulig den er deaktivert, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få den aktivert.. har funnet bluetooth mappen, men finner ikke det jeg skal lete etter.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 ring dem du köpt datan av.. kundtjänst.. de brukar hjälpa med sådant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå