Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Heihei. Jeg går hjemme med lillemann enda. Han er 1,5 år i juli. Jeg ble alenemor i fjor å benyttet sjangsen til å gå litt lengre hjemme med han. Ikke fordi at jeg ikke vil jobbe, men jeg koser meg sånn med gutten her hjemme. Ut på turer, treffer unger hver dag å koser oss. Nå har Bf og jeg blitt sammen igjen. Jeg er på søkern etter jobb, og har søkt gutten inn i barnehage. Det jeg lurer på, hva om gutten ikke får plass? Eneste jeg har som inntekt nå er ks og bt. Sambo tjener sånn ca, 18-20 000 i mnd. Så vi har jo litt over 20 000 i mnd, en leilighet på 7000 og strøm utenom. Oh jeg vil jo gjerne ha han hjemme lengst mulig. Unger treffer han hver dag, så sosialt går det greit. Jeg har liksom vent meg til tanken som husmor og hjemmeværende. Stortrives. Tror dere vi vil klare oss på dette?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor ikke? Det er vel noegenlunde det samme som du fikk tidligere, og en ekstra person i husholdningen gjør ikke at alle utgifter øker så veldig.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Nei, det gjør jo forsåvidt ikke det. Vi har jo mobil da på en ca 700 i mnd, til sammen. Strøm på 4-500 i mnd Mat til alle 3, har ikke anelse på hvor mye vi bruker i mat. Forsikring. En bil. Husleie. Og jeg har faktisk litt inkassosaker Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt de. Har ikke penger til det. Er ikke så mye, men nok til at jeg ikke får det til å gå rundt, desverre. Nei, vi får sette oss ned å lage en plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå