Gå til innhold

Kullgrill eller gassgrill??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gassgrillen er jo helt klart enklest å bruk, men maten blir jo mye bedre på kullgrillen.

Så ; kullgrill

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kullgrill. Grilling er ikke det samme med gassgrill, man får ikke den rette lukten, atmosfæren og maten på en gassgrill.

Heldigvis er dette noe hele vår familie er enig om:)

Skrevet

Smaksmessig: kulegrill

Men for at vi skal få brukt grillen så ofte som vi ønsker, så har vi likevel gassgrill. For oss tar det for lang tid med kullgrill til at vi hadde brukt den etter jobb flere ganger i uka når det er fint vær og så ofte ønsker vi å grille om sommeren:-)

Skrevet

hadde gassgrill.ærsj.

nå kull. nam

:)

Skrevet

Tror det er på tide å legge seg nå, mener selvfølgelig:

Smaksmessing: kulLgrill

Skrevet

- og jeg som trodde vi var avvikere fra en nasjon av gassgrillere.. :-)

Skrevet

Vi kjøpte oss ny gassgrill nå, og syns maten smakte kjempegodt jeg:)

hadde aldri gått tilbake til kullgrillen, tar jo så lang tid og er så tungvingt, men men hver sin smak:)

Uansett der vi bor så er det ikke lov med kullgrill, så vi måtte uansett hatt gass:)

Skrevet

Gass. Så utrolig mye enklere for oss som griller flere ganger i uka. Dessuten, men "flavourizer bars" og røkt salt, så blir det nydelig smak på maten. I fjor brant også et hus ned i nabolaget her, etter at kullgrillen blusset opp igjen om natta og antente et eller annet på verandaen, så gass duger for meg!

Skrevet

Det er mest sjarmerende med kullgrill og brente pølser, men det tar altfor lang tid å varme opp.

Så nå har vi gått til anskaffelse av et digert monster av en gassgrill.

Kunne ha aluppet til hele nabolaget på den, men kun det største er godt nok for mannen her i huset.....

Skrevet

Hadde kull, byttet til gas, men har byttet til kull igjen=)

Maten blir bedre, atmosfæren blir bedre og mye av sjarmen med å grille er å bruke god tid=)

Skrevet

Kullgrill, uten tvil! Maten smaker så mye bedre. Sjarmen med grilling forsvinner med gassgrill synes hvertfall jeg. Lukten som følger med grilling med kull er jo halve moroa:)

Skrevet

Med 3, snart 4 barn, full jobb (normalt sett), glad i å grille, og ellers stor familie og venner hvor maten gjerne bør bli ferdig innen rimelig tid...

Gassgrill!

Ellers så har jeg alltid vært en av dem som foretrekker kullgrill pga lukten og sånt, men har innsett at til vårt behov nå så er gassgrill uten tvil det beste.

Skrevet

den gamle vi har stående her er en gassgrill,og den nye er kullgrill,og det er den vi bruker.

jeg er ikke så glad i den maten som blir laget på gassgrillen.

Skrevet

gassgrill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...