ApriIbaby Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Gassgrillen er jo helt klart enklest å bruk, men maten blir jo mye bedre på kullgrillen. Så ; kullgrill Dere?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Kullgrill. Grilling er ikke det samme med gassgrill, man får ikke den rette lukten, atmosfæren og maten på en gassgrill. Heldigvis er dette noe hele vår familie er enig om:)
mamman til to gutter Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Smaksmessig: kulegrill Men for at vi skal få brukt grillen så ofte som vi ønsker, så har vi likevel gassgrill. For oss tar det for lang tid med kullgrill til at vi hadde brukt den etter jobb flere ganger i uka når det er fint vær og så ofte ønsker vi å grille om sommeren:-)
mamman til to gutter Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Tror det er på tide å legge seg nå, mener selvfølgelig: Smaksmessing: kulLgrill
ApriIbaby Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 - og jeg som trodde vi var avvikere fra en nasjon av gassgrillere.. :-)
Piipii Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Vi kjøpte oss ny gassgrill nå, og syns maten smakte kjempegodt jeg:) hadde aldri gått tilbake til kullgrillen, tar jo så lang tid og er så tungvingt, men men hver sin smak:) Uansett der vi bor så er det ikke lov med kullgrill, så vi måtte uansett hatt gass:)
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Gass. Så utrolig mye enklere for oss som griller flere ganger i uka. Dessuten, men "flavourizer bars" og røkt salt, så blir det nydelig smak på maten. I fjor brant også et hus ned i nabolaget her, etter at kullgrillen blusset opp igjen om natta og antente et eller annet på verandaen, så gass duger for meg!
It's all about me Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Det er mest sjarmerende med kullgrill og brente pølser, men det tar altfor lang tid å varme opp. Så nå har vi gått til anskaffelse av et digert monster av en gassgrill. Kunne ha aluppet til hele nabolaget på den, men kun det største er godt nok for mannen her i huset.....
cherry coke Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Hadde kull, byttet til gas, men har byttet til kull igjen=) Maten blir bedre, atmosfæren blir bedre og mye av sjarmen med å grille er å bruke god tid=)
Eva_81 Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 Kullgrill, uten tvil! Maten smaker så mye bedre. Sjarmen med grilling forsvinner med gassgrill synes hvertfall jeg. Lukten som følger med grilling med kull er jo halve moroa:)
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Med 3, snart 4 barn, full jobb (normalt sett), glad i å grille, og ellers stor familie og venner hvor maten gjerne bør bli ferdig innen rimelig tid... Gassgrill! Ellers så har jeg alltid vært en av dem som foretrekker kullgrill pga lukten og sånt, men har innsett at til vårt behov nå så er gassgrill uten tvil det beste.
* 5 om dagen * Skrevet 15. juni 2009 #13 Skrevet 15. juni 2009 den gamle vi har stående her er en gassgrill,og den nye er kullgrill,og det er den vi bruker. jeg er ikke så glad i den maten som blir laget på gassgrillen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå