♥♥ M ♥♥ Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=432877 Syntes de er så søte. Men er de OK å bruke? Jeg har da kun tenkt å bruke denne i så fall. Lei min store klumpete laptop..
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 lillesøstra mi på 11 har en sånn.. tror ho syns den er veldig grei. Den er veldig søt iallefal.. hun har rosa
Frøken Linn Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ikke akkurat denne typen, men acer. Synes den er helt grei, men anbefales ikke til noe annet enn tekstbehandling og nett.. Ikke noe særlig til spill ol. Enkel å ha med seg, og liten og lett. Er jo ikke cd rom, og batteri varer ikke kjempe lenge. Ellers kjempe grei pc. =)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Hehe ja,, de er jo søte... Men lurer på om de passer for meg.. hehe
♥♥ M ♥♥ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg bruker kun pc til å surfe og å sende mail. Storsett. Har ikke spilt på evigheter. Og sitter stort sett med den laptopen jeg har nå på fanget. Denne har dvd spiller og alt. Og er stooor. Men har aldri hatt behov for dette egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå