LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 14. juni 2009 trodde det var ytre jeg.. bodde der i et års tid.. alltid fest ett eller annet sted, og så den derre kroa da.. uff.. vil ikke bo der igjenn..
★minijente★ Skrevet 14. juni 2009 #27 Skrevet 14. juni 2009 hadde ikke bodd i ytre om eg så hadde fått leilghet kastet etter meg...
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #28 Skrevet 14. juni 2009 var omtrent det sok skjedde den gangen.. to store soverom, to store stuer, stort kjøkken og stort bad og lite talett til 3000mnd, og da gikk jeg på skole på garnes
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #30 Skrevet 14. juni 2009 srry.. sletta den da jeg fikk virus.. men er på fjesboka..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. juni 2009 #36 Skrevet 15. juni 2009 Nå bor jeg i åsane en svipptur,men vi satser på å flytte til ytre loddefjord eller askøy:)
★minijente★ Skrevet 15. juni 2009 #37 Skrevet 15. juni 2009 hvor i åsane da? gammel er du og den lile?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. juni 2009 #38 Skrevet 15. juni 2009 Jeg er 29år og datteren er 3.Og vi bor på nyborg:-)
★minijente★ Skrevet 15. juni 2009 #40 Skrevet 15. juni 2009 så det;*) ser vi har hele 4 felles venner og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå