Gå til innhold

Bergensere.. (litt inspirert)


Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde det var ytre jeg.. bodde der i et års tid.. alltid fest ett eller annet sted, og så den derre kroa da.. uff.. vil ikke bo der igjenn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke bodd i ytre om eg så hadde fått leilghet kastet etter meg...

Skrevet

var omtrent det sok skjedde den gangen.. to store soverom, to store stuer, stort kjøkken og stort bad og lite talett til 3000mnd, og da gikk jeg på skole på garnes

Skrevet

hehe,da forstår eg deg;)

har dfu msn?

Skrevet

srry.. sletta den da jeg fikk virus..

men er på fjesboka..

Skrevet

sendte en pm eg;)

Skrevet

Rådal

Skrevet

Nå bor jeg i åsane en svipptur,men vi satser på å flytte til ytre loddefjord eller askøy:)

Skrevet

hvor i åsane da? gammel er du og den lile?

Skrevet

Jeg er 29år og datteren er 3.Og vi bor på nyborg:-)

Skrevet

mini.. la deg til nå jeg ;)

Skrevet

så det;*)

ser vi har hele 4 felles venner og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...