Gå til innhold

hit vil jeg =)=)


**Vimsa**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også;=)

Har positiv el test idag,så nå blir det spennende fremover.

 

Håper vi lykkes,lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER at jeg havner her jeg også. første pp er jeg inne i nå. Kan jo være det klaffer på første forsøk denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen i går og håper på eggløsning om et par uker! Har ikke hatt el siden september i fjor da jeg ble gravid, men mistet i oktober. Skal prøve på pergo nå. Håpe håpe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist du mista LillyLill_1983, jeg mista og i oktober i fjor (MA/BO)..

men denne gangen så satser jeg på vi alle blir gravid å skal være kvalme sammen snart =) jeg fikk tante rød i går, så blir EL om et par uker her og.. :):)

lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Eg leser om at dere har mista, så utrolig trist!!

 

Eg er livredd for å miste selv.. er gravid nå, i uke 4 eller 5, litt usikkert ennå hvor langt, men skal til legen neste uke.

 

Men tingen er:

 

Eg har aldri vert gravid før nå.. betyr det at eg kommer til å miste da? Føler at alle mister en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det betyr ikke at du kommer til å miste!

Jeg har to jenter fra før, begge gangene ble jeg gravid på første forsøk og aldri antydning til at jeg skulle miste eller noe;-).

Går nok fint med deg og den lille.

 

Kos deg masse og nyt tiden fremover, mye er uvant og kansje litt slitsomt under gravidieten, men etterpå var det for de fleste jeg har snakket med en tid de husker som spesiell og fin:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst på en plass her inne:))) Hadde positiv EL-test 20-21 juni.........så jeg håper:)

 

.......og lykke til til dere som er her, og lykke til til oss som vil hit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...