Gå til innhold

AARHH! Noe så FLAUT!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dilla på vaniljelukt for tida og stikker nesen nedi vaniljesukkeret i tide og utide. For litt siden kom ei av naboane på døre for å spørre om noe ang. hus. Etter å ha snakket i døra ganske lenge så gikk hun.

Jeg måtte på toalettet og oppdagen at var kvit av vaniljepulver rundt nesa!.

Hvorfor sa hun ikke noe??? Så jo helt sykt ut!!! hhahahaha

Og er det MULIG av meg å ikke merke det selv???!!!

 

Håper hun ikke tror jeg driver med noe slags narkotika eller noe......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha åi da :-) haha.

Skrevet

hohohoho nå fikk du mg til å le godt her jeg sitter.=)

Skrevet

hihihi jeg ler enda av meg selv. Og rødmer.

 

Vedder på at nabo dama gikk hjem til gubben og lo seg skakk...

 

 

HI

Skrevet

ha,ha ja sånt er flaut.

Skrevet

Hahahaha. Takk for dagens latter. :)

Skrevet

Ha ha! Dagens dose kokain! Siste gangen nabo'n kommer innom✌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...