Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har dilla på vaniljelukt for tida og stikker nesen nedi vaniljesukkeret i tide og utide. For litt siden kom ei av naboane på døre for å spørre om noe ang. hus. Etter å ha snakket i døra ganske lenge så gikk hun. Jeg måtte på toalettet og oppdagen at var kvit av vaniljepulver rundt nesa!. Hvorfor sa hun ikke noe??? Så jo helt sykt ut!!! hhahahaha Og er det MULIG av meg å ikke merke det selv???!!! Håper hun ikke tror jeg driver med noe slags narkotika eller noe......
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 hohohoho nå fikk du mg til å le godt her jeg sitter.=)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 hihihi jeg ler enda av meg selv. Og rødmer. Vedder på at nabo dama gikk hjem til gubben og lo seg skakk... HI
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Ha ha! Dagens dose kokain! Siste gangen nabo'n kommer innom✌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå