**Vimsa** Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 fant ingen skravletråd for oss, så lagde en jeg jeg ble ikke gravid denne ppen, så nå går vi inn i 2.pp skal kjøpe inn EL-tester =) hvordan går d me dere da? =)
Ida* Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei, hei! Det er bra du gjorde. Vi er i 3pp nå, og TROR ikm er tirsdagen i uke 28. Har hatt ganske spesiell og variert syklus etter p-pilleslutt.. Men den blir stadig kortere.. Har du prøvd EL-tester tidligere, eller er dette første gangen? Selv har jeg ikke prøvd, men kunne nok tenke meg det etterhvert hvis vi ender opp med å prøve i lange tider.
jajamen Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hei igjen! Jeg er også i min 2pp, etter SA i mai. Legen min vil booste på og hjelpe til, så han har satt meg på dobbel pergo denne mnd. Blir veldig spennende... Er på dag 3 med pergo i dag, venter på bivirkninger og forhåpentlivis effekt!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Til Jajamen:) Så hyggelig å se du er tilbake:) Men det er jo ikke på denne tråden vi skulle vært, men sånn er nå livet:) Selv har jeg ikke fått mens etter ut skrapingen 27/5. Rart det der hvor viktig dette blir for oss. Før gikk mens og EL meg bare hus forbi, nå er det blitt en "artig" hobby.........hehe. Kjøper utstyr og holder på og tisser på disse små stixène...... Lykke til for oss all her inne:)
jajamen Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Jeg fikk igjen mens på dagen 4 uker etter SA, godt å være i rute igjen. Ja er det ikke merkelig hvor mye man styrer. Syns sambo er søt jeg da, han ønsker jeg ikke skal bli gravid ennå, for likere sexliv har han aldri hatt!! hehe...kommer jo til og med for sent på jobb flere ganger pga det. Har aldri forsøkt å teste etter EL jeg, vurderer å gjøre det... Men så lenge syklusene mine ikke er nevnverdig ustabile, vi snakker en til to dager, så syns jeg det bare skaper mere stress. Sambo er hyper, så vi har sex hver dag uansett. Nå får man bare håpe pergo kan hjelpe!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Min mann klager heller ikke:) Og godt er jo det da.......hehe. Jeg har jo ikke hatt problemer med å BLI gravid!!! Var til en laproscopi i september-08, og rett etterpå satt jo en spire der. Sikkert noe denne kontrastvæsken spylte opp, er hvist ikke så uvanlig. Og hadde jo en mens mellom vi mistet nr. en og før nr. to satt der. Men jeg leser jo over her om at mange bruker Pergo.....også tenker jeg jo at jeg er blitt 40 år og kanskje kan hjelpe til på alle mulige måter.......men vet ikkke om Pergo er nødvendig for meg....????????
kriztie Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Heihei! Er ny her inne jeg. Har ikm uke 27/28, mensen min er aldri på samme dato, så er derfor ikke helt sikker. Har el i dag, så jeg gleder meg til i kveld=) Håper det klaffer, har så veldig lyst på en liten baby til!
**Vimsa** Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2009 hei Ida* nei har aldri prøvd el-tester før, så blir spennende det har ikke ikm før søndagen 12.juli jeg da.. min syklus har heldigvis holdt seg på 28dager etter pilleslutt Vi hadde MA/BO i oktober08', og begynnte da på pillen etter det. men nå er vi begge klar som bare det må bare spiren sitte og holde seg der inne
*Silkeblomst* Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Ja, nå er jeg inne i 2 pp. Vi hadde 6 pp før spiren satt forrige gang. Rart å tenke på at vi nå prøver på nestemann. Lurer på hvor lenge vi må holde på denne gangen?` Kjenner at jeg allerede har begynt å kjenne etter ømme pupper, murringer og hele den pakka der. Men jeg husker faktisk ikke hvordan det kjentes i begynnelsen forrige gang. Vet bare at jeg savner 2 trimester og begynnelsen av 3 trimester av graviditeten. De koselige små sparkene, den gode runde magen og all forventningen. Nå er jenta mi snart to år, og tiden har gått kjempefort!! Måtte bare mimre litt.... Vi har mye å glede oss til
Tvillingmamma2010 Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Er inne i 2 PP, og skal begynne med CB eggløsningstester i morgen. Har IKM rundt 9 eller 10 juli.
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Hei hei Tror jeg hører til her, men sykluser som er helt på tur etter MA i februar. Har prøvd i 11 pp nå, og kjenner at jeg begynner å bli desperat nesten. Legen mener vi ikke skal gjøre noe før til senhøsten, men vil ikke vente så lenge med å bli gravid!!!!!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Ja, da begynner vell vår EL-uke på mandag Jeg har IKM på torsdag i uke 28, så el er for min del i midten av neste uke. Denne pp'en har gått så treeegt, er forresten på 6.pp og har testet med el-tester siden 2.pp, å har funnet el hver gang, men ennå ingen treff :\
Carasnella Skrevet 20. juni 2009 #13 Skrevet 20. juni 2009 Jaja, jeg tusler inn i min 7.pp etter en ma i fjor høst og en tidlig sa forrige pp (testet postivt og fikk mensen på samme dobesøk..., og nå tester jeg bare negativt). Men men, jeg prøver å se det positive i det, jeg BLE i hvertfall gravid om ikke noe annet!! Håper vi alle kan rope ut JAAAAAAAAAAAAAA i uke 28:)
Arashi Skrevet 22. juni 2009 #14 Skrevet 22. juni 2009 Heihei. Vi er i vår 2.pp på førsteman og jeg leter etter EL uten hell. Nå har jeg kun 6 strips igjen og håper på å finne den snart. Vi har litt timing problemer siden min mann jobber skift. Denne uken er han borte 4 av 7 dager og det hadde jo vært helt typisk at EL dukket opp da ;-) Håper at spiren sitter før jul, det hadde vært en hyggelig ting å kose seg med når det er mørkt og surt ute :-) Lykke til alle sammen.
♥Axinija♥ Skrevet 22. juni 2009 #15 Skrevet 22. juni 2009 Da joiner jeg denne gjengen.. Testet positivt mandag 8.juni (IKM dagen), men fikk blødning fredag 12.juni som viste seg å være SA. IKM nå er fredag 10.juli, håper det klaffer for oss alle denne PP... Gidder ikke teste for EL, vi har sex så og si daglig og jeg vet jo at jeg kan bli gravid..er liksom ikke der problemet vårt ligger.. Masse lykke til allesammen...
K ♥ tærten Skrevet 22. juni 2009 #16 Skrevet 22. juni 2009 Sier hei er jeg også. Litt usikker på når min IKM egentlig er. Vi er i 1.pp og jeg har uregelmessige sykluser - alt fra 29 til 45 dager lange. Har lett etter el. i en uke med el.tester og i går slo den ut positivt =) =) =) Ble så glad og lettet at det ser ut til at jeg hvertfall har el. IKM blir derfor mulig mandag/tirsdag i uke 28, men helt umulig å vite siden jeg ikke vet hvor lang min syklus etter el er. Vi hadde egentlig ikke tenkt å begynne å prøve før på sensommeren, men etter et besøk hos gyn. for noen uker siden hvor hun mente jeg hadde PCO og at ting kunne ta litt tid, startet vi like så godt nå. Har ingen forventninger til denne pp, men håper at det skjer noe i løpet av sommeren =) Lykke til alle sammen - spennende tid fremover!
Tvillingmamma2010 Skrevet 22. juni 2009 #17 Skrevet 22. juni 2009 Begynte å bruke CB eggløsningstester på dag 10 i syklusen, og i dag var den positiv etter 4 dager med testing.... Er 2PP. Håper det skal klaffe nå. Tok ikke noen tester 1PP, så vi er ganske spente...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. juni 2009 #18 Skrevet 22. juni 2009 Hallo alle herlige damer her inne:) Jeg testet også positiv EL-test både lørdag 20/6 og søndag 21/6. negativ test i dag 22/6..................så da er det bare å ha seg så mye kroppen barrker.....hehe. Helt tilfeldig at jeg testet denne helgen, trodde vel egentlig jeg gikk og ventet på TR, hadde MA 27/5. Men hadde kjøpt tester jeg ikke har brukt før, tok opp en og skull se på den. Når jeg hadde tatt den opp tenkte jeg at jeg like godt kunne bruke den, og vips sto jeg der med to fine streker:) Så da var det bare og sette i gang:) Ønske ross alle lykke til i denne perioden:) Klem Irene
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. juni 2009 #19 Skrevet 22. juni 2009 Ser jeg kanskje hører hjemme i uke 27, men skulle hatt termin med den første vi mistet lørdag 11/7. Så om ikke TR kommer før har jeg bestemt meg for og vente med og teste til denne helgen:) Og drømmen er jo en positiv test denne dagen jeg skulle hatt term....... Så derfor blir jeg på denne uken jeg:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 24. juni 2009 #21 Skrevet 24. juni 2009 Jeg finner ikke EL! Skulle vell fått en positiv test igår eller idag, men helt blendahvit! Skjønner det ikke. For lørdag, søndag, mandag var det en svak strek som tydelig ble sterkere for hver dag, og jeg kunne se at det hadde steget siden torsdag, fredag. Men tirsdag og onsdag er den så godt som blenda hvit. Som regel så er der skyggestrek hele mnd, men 3-4 dager før el blir testen sterkere og sterkere før den blir kjempepositiv. Mens nå ble den sterkere og sterekere så blendahvit! Har jeg da hatt el, eller har den blitt for sen? Håper ikke den er sen, for fredagsnatten reiser jeg, uten mannen :\
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Jeg kan ikke gi deg noe klart svar på dette, har ikke så mye erfaring med EL-tester:/ Sist gang brukte jeg en slik digital, og den viste veldig klare svar. Kjøpte noen enklere typer denne gangen, der det skal komme opp to streker som er like klare, er vel slike du har???? Men håper for din del at EL kommer/er der........og stå på med koen iallfall frem til du skal reise:) Lykke til:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. juni 2009 #23 Skrevet 25. juni 2009 Ja, har hatt sex hver dag fra mensenslutt til idag med unntak av 2 dager. Så håper det er dekket i alle fall, så får jeg omså satse på at el har vært om jeg ikke finner den. Har liksom hatt el på nøyaktig samme dag i 7 mnd, så syns det var litt merkelig at den ikke kom nå. Er på dag 16, å den sterkeste streken var på dag 10, men den var ikke sterk nok til å være positiv. Som regel er det el på dag 14. Reiser på dag 18. IKM er alltid på dag 28.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. juni 2009 #24 Skrevet 25. juni 2009 Ja, har hatt sex hver dag fra mensenslutt til idag med unntak av 2 dager. Så håper det er dekket i alle fall, så får jeg omså satse på at el har vært om jeg ikke finner den. Har liksom hatt el på nøyaktig samme dag i 7 mnd, så syns det var litt merkelig at den ikke kom nå. Er på dag 16, å den sterkeste streken var på dag 10, men den var ikke sterk nok til å være positiv. Som regel er det el på dag 14. Reiser på dag 18. IKM er alltid på dag 28.
**Vimsa** Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 25. juni 2009 når på dagen tester du EL da? e har hørt noen sier med morgenurin men andre sier midt på dagen...=/ for deg, så virker det jo som om du har hatt el, siden testen nå er blendahvit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå