lille ma Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ikke brukt prevensjonsmiddel med min mann etter vår sønn nummer to kom til verden - han er nå 14 mnd og jeg fikk tilbake menstrasjon for fire mnd siden. Nå er jeg fire dager over - kan jeg være gravid. Har ingen symptomer - bare spiser alt alt alt jeg kommer over
lille ma Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Ja. Men det er jo tolv timer til apoteket åpner
Gjest eelis+guttespire Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Sex uten prevensjon = graviditet. Det trodde jeg de fleste visste ;-)
Mikkemafian Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Har hatt sex uten prevansjon mange ganger uten å bli gravid, jeg... Du må nok smøre deg med tålmodighet..
icls Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 4 dgr over er jo ingenting.Gikk fra rundt Nov til februar uten å ha mens jeg.Da fant vi ut at jeg var 7.uker på veg,hadde rett og slett hoppet over en periode. Går ann det..
Gjest eelis+guttespire Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Joda, det er mulig å ikke bli gravid, men alle vet at sex uten prevensjon kan føre til graviditet. Så når man da har hatt sex uten prevensjon og mensen ikke kommer, bør man skjønne at noe kan være på gang :-P
icls Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Selvfølgelig..men 4 dgr er jo ikke så mye...hihi...selv om man selvfølgelig kan være gravid også..:-)
pagoda m/ny spire Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 jeg har gått på minipiller og venter på mens som er dager over tia...sukker! har tisset på pinnen som var negativ så jeg lurer og om det er falsk negativ eller om jeg bare hopper over en periode....sukker i gjenn
pagoda m/ny spire Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 har vist ik forandret nick på en stund...pagoda er d bare nå, inntil videre....
lille ma Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2009 JA - JEG ER GRAVID. Har blitt gravid i løpet av to tre ganger ubeskyttet sex tre ganger nå. Gubben er i sjokk:) Tre små rollinger - jeg er helt rørt over tanken på at det er en liten spire der inne - klarte ikke helt å akseptere at det aldri skulle bli en baby nummer tre. Jippi - men vettskremt på samme tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå