Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Min sønn har lært å klatre ut av sengen sin. Så nå er det blitt et sant H...å legge han.... Han hiver ut dyna, puta, kosedyrene sine og klatrer ut selv etterpå...Jeg tar han opp i igjen, går ut og han gjør sitt rituale igjen...I kveld holdt han på i 1,5 t....Tips og råd trengs til en første gangs mamma;)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Kjøpe stor seng? Sitter taus på rommet til han sovner? Slutte med dagsoving sånn at han er skikkelig trøtt når han skal legge seg? ;-)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Det er nok ikke så mye å gjøre.. vi har vært der vi å.. Vi gikk inn å la han ned igjen.. enkelt og greit.. uten så mye oppmerksomhet.. sinnsykt pes når det står på.. men det går over dette her også! Rett inn, legg ned på puta og dyna over, si nattta / nå er det natta eller hva man pleier å si og ut.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 vi prøvde stor seng.. da ble det VERRE! så vi bytta tilbake til sprinkelseng igjen.. Men nå er det en stund side da.. Nå sover han i stor seng og kommer ut max 2 ganger.. ( 2 år og 5 mnd)
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 lært guttungen hva en Avtale er.. så gjør vi en avtale om at han skal legge seg fint, og overholder han den blir det en liten bonus dagen etter (allt fra å få tegne ti min lengre på kvelden, juice til middagen istedefor vann etc..)
Lykkelig g~g~j Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 hehe.. morsomt du kommer med dette innlegget nå. Vi er er på AKKURAT samme sted! lillemann er 20mnd og har funnet veien ut av sprinkelsengen! Vi har ett virkemiddel igjen og det er å låse fast de sprinklene som han kan ta av, men forsøker først en stund med stor seng som han har fått idag! Han kom ut i 1,5 time og tilslutt tok vi fram reisesengen og da sovnet han (sikkert utmattet) Vet ikke om det kommer til å hjelpe men vi forsøker oss på '"nanny-program" måten.. ingen oppmerksomhet, kun nå er d natta.. og etter noen ganger, kun å ta han tilbake i sengen! Han ler og koser seg, tror vi leker med han - men slik jeg har forstått må man desverre bruke noen timer og dager på dette.. prøv å forklare at h*n er stor og må sove fint i sengen sin! Slitsomt.. JAAA! men hvem sa barn var enkle! HVERTFALL.. LYKKE TIL
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2009 Nei hvem har sagt at barn skal være enkle... Takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå