Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 åtte uker siden fødsel.. renselsen er over for lengst... men har så utrolig mye hvit utflod... jeg kan kjenne at det renner av og til!!... det lukter ikke vondt, så jeg tror ikke det er noen infeksjon eller noe sånt.. men... er det vanlig å ha mye utflod etter fødsel?.. jeg hadde ganske mye mens jeg var gravid også, men det luktet anderledes... jeg har aldri vært plaget med utflod tidligere!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Opplever det samme som du gjorde når du var gravid.. Mye utflod til tider, kjenner også når det renner noen ganger..Blir sprø av det. Og sef av lukten..For det er en egen lukt..Føler meg litt ufresh pga det..Vet det ikke er noe galt der nede.Håper bare det går over. Men jeg har vel ikke snakket så mye om det med legen eller jm.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Men d er infeksjon dere har, plagdes masse med denne typen infeksjon selv, kommer av forandringer i bakteriefloraen ( gardernella) Ring å bestill resept på medisin, en to dagers kur, så blir dere kvitt det!! Det skal ikke være sånn vettu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå