Gå til innhold

Flere som ble gravid raskere andre gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med lillemann prøvde vi i 1,5 år før vi ble gravid. Denne gangen prøvde vi å være forsiktig i 2 mnd mens jeg tenkt på om jeg skulle fortsette med p-piller eller sette inn spiral... PLutselig er jeg gravid igjen, litt tidligere enn planlagt, men så fint likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte lengre tid på første barn. Denne gangen satt spiren før vi liksom har rukket å begynner ordentlig :) Kjempedeilig, så slipper vi stresse med det.

Skrevet

Det var det samme her, 14 pp på førstemann og ble gravid på første forsøk denne gangen.

Skrevet

Sånn var det her også, men med tredje prøvde vi ett år før det gikk.

Skrevet

Å hjelpe meg! Første gang hadde vi 2pp før spira satt. Kan vel ikke gå raskere denne gangen?!? Er ikke begynt å prøve enda, men det er nok like før.

Skrevet

2 pp på første lillemann. 1 pp på nr to :)

Skrevet

2,5 år, 3 doble pergokurer, ventet kun på neste syklus for å begynne på IVF... Så satt spira endelig...

Nå derimot - 2 pp... uten noen form for hjelp!!! :)

Skrevet

Med førstemann prøvde vi ikke engang:) Brukte 7 pp ¨på knøttet i magen nå.

Skrevet

Førstemann 12 pp

Andremann 4 pp

Tredjemann 1 pp

Så nå går det unna :-)

Skrevet

ble gravid med 1 mann etter 6 mnd uten p-pille. nå med nr 2 sluttet jeg med pilla i februar fordi jeg ønsket å bli gravid iløpet av sommeren. regnet med at det ville ta enda langre tid denne gangen. men måneden etter, da var jeg jammen ta gravid! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...