Juliann10 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Er bare 4+4uker idag, men lurer på når magen og symptomene kommer?!? Gleder meg til jeg kan fortelle det til folk og magen begynner å vise:) Null symptomer...så tror nesten ikke på at jeg er gravid til tross for 3 positive tester. Håper legen kan bevise meg dette når jeg skal til han i uke8!! eventuelt hvordan merker jeg at jeg har mistet?
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg merket i uke 4 at jeg var gravid. Først og fremst fordi mensen ikke kom når den skulle Jeg hadde derimot menslignende smerter hvilket er helt normalt. Bare morkaken som fester seg eller noe.. Også i uke 6 begynte min kvalme. Nå er jeg i uke 9/10 og har fått en bitteliten kul har allerede fortalt "min familie" men svigerfamilien vet ikke noe stakkars folk. Følte meg også veldig trøtt og sliten i uke 5. Hvis du har en blødning og sterke smerter i livmor kan du "merke" at du mister barnet. Men det er vanlig å ikke føle så mye så tidlig Og er du i tvil kan du jo bare ta enda en graviditets test
X10ne Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg er i 17. uke nå og det er først den siste uka magen har begynt å vokse. Har ellers vært nokså symptomfri og har også hatt litt problemer med å tro at jeg virkelig er gravid. Hvis du kan ta deg råd til det vil jeg anbefale deg å ta en tidlig privat UL. Det var veldig verdifullt for meg i hvert fall. Siden jeg ikke hadde noen symptomer var det først da jeg så den lille på skjermen jeg virkelig turte å slippe gleden løs.
nurket86 Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er 5+4 og har ikke noe mage i det hele tatt... Håper på at det ikke skal vise så fort jeg da, skal prøve å holde det hemmelig en stund til... Symptomer er forskjellig fra person til person! Jeg tok en test kun fordi mensen ikke kom.. Måtte ta to, samboeren todde ikke helt på den første jeg tok! Men har vært en del trøtt, utenom ingen symptomer her enda hell..! Så du er ikke alene når det gjelder at man er "fri" for symptomer!
paper Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Hei på deg! Jeg har veldig få symptomer-nå uke 7.Sett hjertet og sånn så vet jeg er gravid.Forrige gang var jeg litt trøtt-ellers i full jobb helt til permisjonen begynte.Kjenner jeg etter er puppene ømme,og den ene har blitt større.Men,kjæresten min har ikke sett særlig endring,så mye er det neppe... Du vil sikkert få litt symptomer etterhvert-,men dukker de ikke opp enda så kan du ta det med ro-jeg har sluppet like "billig"unna!!! Klem
nemigow Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har mange symptomer.. er i uke 9 nå,.. lastet opp hver dag i over 2 uker nå... puppene er så ømme at det er vondt å ha bh på.. pluss området rundt brystvorten er brunt.. uteblitt mens så klart.. luft i magen og hodepine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå