Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Gleder meg veldig til å rusle over i neste trimester:) Magen er stor og formen begynner endelig å bli bedre. Og det beste av alt er at jeg får ferie om en uke. Så nå er det meste bare fint
Mammas lykkebarn Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Akkurat som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kommer etter om 2 uker, og gleder meg såååå mye... Liker ikke 1 trimester...
Pif Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 jeg er 11+4 i dag.. så torsdag er det 12 blank.. er det da man flytter over til neste tri?! eller må det da være når man er 13 blank?! ikke så greit med alle dissa ukene og dagene:P
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hei Pif+Spire : De fleste går over når de er 12+1. Da er man i 13.uke... Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å springe ut herfra når jeg er 12 blank...! Det er forøvrig ca 1 1/2 uke til. Er 10+4 i dag, og gleder meg veldig til å komme over i 2.trimester! Syns dette har gått så fort! Formen er riktignok på ingen måte stigende, men det var den ikke på denne tiden i forrige sv.skap heller... Må nok vente til uke 20 før kvalmen gir seg denne gangen og tenker jeg... :-/ Lykke til alle sammen
bagera82 Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Må henge meg på her.. Hvis jeg husker riktig er jeg 11+ 2 i dag, så ikke lenge igjen til jeg kan dele nyheten med de jeg har greid å holde det hemmelig for. Roet meg ned i forhold til bekymringer for SA.. Nå begynner jeg å glede meg
laluna85 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Ja nå nærmer det seg for meg også er 11+5 har fortalt det til alle vi da, var på ultralyd 11+0 og da var alt så fint, så fikk troen på at dette går bra:D
m-mamma Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Jeg også. Blir herlig å komme over 12 uker. Tror kvalmen begynner å slippe, og ellers i super form. Magen er fin og voksende (myyyyyye større enn sist), og jeg føler meg kjempeflott! Nå er det noen uker siden vi offentliggjorde, men det blir deilig å liksom fortelle hele verden at første etappe er unnagjort. Koste meg sånn sist at de neste 6 månedene ikke trenger å gå superfort. Bare disse 12 første ukene jeg ønsket at skulle gå fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå