Gå til innhold

Noen her som er 7+ snart 8 uker?:-) + symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:-) lurer på om det er noen her som er 7 uker på vei og snart 8 her? Noen med termin rundt 30jan den tid? Hvilke symptomer har dere?:-) jeg har utrolig ømme pupper som jeg av og til har lyst til å drepe:p hehe. Veldig trøtt hele tiden. Så har jeg stikninger og lignende menssmerter og øm i korsryggen. Har hørt at dette er helt normalt:-) jeg er en person som bekymrer meg ofte, men nå prøver jeg og ta det med ro og slappe av:-) har fått tidlig ul den 23, før jeg og sambo reiser en uke til syden. Dette er fordi jeg bekymrer meg mye,og vil jo at den lille skal ha det bra:-) andre som har/skal ha tidlig ul, erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 7+6 i dag! :) Foreløpig termin er 28.januar.

Har akkurat de samme symptomene som deg og er bare lykkelig for at kvalmen ikke har kommet! :)

Jeg skal på andre kontroll om 4 uker og skal da få høre hjertelyd. Evnt. ta utvendig/innvendig ul hos legen. Samt ta de siste blodprøvene.

Har tenkt til å gå til jordmor resten av graviditeten.

Har ellers en fødselshistorie i familien som ikke er så god, så jeg får KS ca to uker før termin. Ellers er jeg svært lite bekymret og bare nyter dagene som forholdsvis sprek. Bare trøtt da selvfølgelig, den siste uken har vært helt grusom.

Skrevet

Hei hei...

Jeg kjenner meg igjen i absolutt ALT det du skriver. Er selv i uke 7 + 3. Foreløpig termin 30.januar. Kvalmen kom denne uken. Er ellers vanvittig trett hele tiden, tung i hodet, ømme bryster, tyngdefornemmelse nederst i magen og på toppen av det hele smerter i korsryggen. Føer at jeg står litt utenfor meg selv. Skal også til syden om noen uker. Bare pass på hva du spiser og ikke la magen bli overopphetet, så går alt kjempefint.

Skrevet

Heisann.

Den foreløpige terminen er 31.januar. Skal til legen på tirsdag og er veldig spent på det. Ved det forrige fikk jeg UL i uke 10 pga blødninger. Vet ikke enda om jeg får UL like tidlig, må nesten høre med legen på tirsdag.

For tiden er jeg veldig plaget av kvalme som kommer stort sett hver kveld. Den varer helt til jeg legger meg, og av og til kan jeg våkne om atten av at jeg er kvalm. Trøtt, trøtt, trøtt, zzzzzzzzzzztrøtt hele tiden. Og faktisk tund og uvel i kroppen. Var ikke slik sist jeg var gravid, så dette er en ny og rar følelse. Føler liksom at alt går så tregt......mens det er jeg som har satt ned tempoet betraktelig!!!!

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 7+4 i dag, foreløpig termin 3 feb.. Er også litt bekymringsnarkoman og følger vel litt for mye med på symptomene. Syns de er blitt svakere siste uken; ikke like øm i puppene, må ikke tisse like ofte, kjenner ikke så mye murring i magen og halsbrann i uke 5 forsvant... Men puppene er fortsatt større og litt ømme og jeg er ofte sulten + ekstremt trøtt noen dager. Fredag og lørd har det vært fullt "program" (mye kjekt), men i dag har jeg vært heeeelt uten energi og ikke fått løftet en finger! ekstrem trøtthet. Hadde det også på ettermiddagene på jobb i sist uke. Ville bare sove, sove, sove.

Har ikke kjent antydning til kvalme. Vet jo jeg bør være glad for det, samtidig ville kvalme liksom vært et tydelig tegn på graviditet.

Men skal til UL på onsdag (8+0), og gruegleder meg til det. Standard ved ivf.

Skrevet

arg, oppdaget plutselig at jeg har regnet helt feil...er jo ikke 7+4, men 6+4 - altså fortsatt i 7ende uke, men har liksom "tenkt" meg en uke lenger frem. Var nok ønsketenkning det ;-)

Skrevet

Hei

Jeg er 7 +1, termin 1 februar.

Jeg er veldig bekymret nå...

Jeg hadde litt brun utflod på jobb sist torsdag så jeg drog hjem.

Fredag tok jeg det helt rolig så da gikk det bra.

På jobb i dag fikk jeg brun utflod 2 ganger.

Noen tips?

Vi skal på UL på onsdag, men er nå bekymret for at det går galt eller at det ikke er noe.

Jeg har vært kvalm i hele dag, men ikke øme bryst.

Skrevet

Jeg er akkurat like langt, termin 31.januar. Og har bestilt en UL når jeg er ni uker. Har mistet før så jeg må vite at alt er i orden. Er kvalm og veldig veldig trøtt. Murringene i magen har gitt seg litt, var verst fra 4-7 uker.....

Skrevet

Hei Trondheim

Jeg tror jeg ville tatt noen egenmeldingsdager og holdt meg helt i ro frem til legebesøket. Det trenger jo ikke være noe dårlig tegn, men for sikkerhetsskyld ville jeg tatt det med ro.

Skrevet

leste litt fort ja...du hadde jo vært på UL. Men ta det rolig noen dager og ring legen og hør hva de anbefaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...