Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 HVER ENESTE gang jeg skal skifte bleie på jenta mi når hun har bæsjet tar hun hendene ned til rumpa og kliner bæsjen ut over alt. .... What to do?? Synes det er så utrolig ekkelt.. Andre som har hatt det sånn???? Hun er 13 mnd..
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Mine har ikke gjort det, men du må vel bare holde hendene hennes borte med armen til du er ferdig da?
klovnebukse Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Er vel bare å holde hendene hennes mens du vasker vekk bæsjen.
LoveActually Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Hei :-) Vi har flyttet bleieskiftet fra stellebordet til gulvet. Der står h*n og holder seg fast i dusjkabinettet, mens jeg skifter og vasker...
Lillebror og stoerebror Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Hva med en spennende leke som bare hører til på badet?
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Det er ikke så lett å holde hendene hennes når jeg holder bena med den ene hånden og vasker med den andre. Fra nå av får vi gjøre det på gulvet mens hun står :-) Takk for svar
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 hu her bruker samme hånda bestandig, så jeg holder den med samme hånd som jeg holder oppe beina, og vasker alltid den venstreskinka først (er venstrehånda hun alltid skal nedi med). Men joda, litt klin blir det allikevel. (hu her er ikke stor nok til å stå heller enda, da setter hun seg like gjerne ned med rumpa full av bæsj )
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Jeg ville bare bøyd meg over magen hennes og blokkert for armene hennes mens jeg vasket bort med den andre hånden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå