kokelimonke Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Min synger på siste verset, må kjøpe meg ny. Ikke for avansert, trenger ikke så mange programmer, bruker de ikke likevel. Men et ålreit kamera, god batteri- og lagringskapasitet, god lyd og nett og fin da ;-) Også er jeg (dessverre?) trofast nokiabruker...
Gjest lillemamsi Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Samme her har nettopp kjøpt meg ny nokia 7610 supernova. Den er helt grei ! 3,2 mekapixel camera, og brukbarn minnekort.
blirjegsnartmamma Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 5800 xpress music.. i utgangspunktet musikkmobile, men jeg er veldig fornøyd med kamera osv også...
kokelimonke Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Hehe, det er de to jeg har sett litt på Får gå i butikken og se litt mer Ü
icls Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Sverger til Nokia etter en dårlig Ericsson og Samsung.Har hatt Nokia imellom Ericsson og Samsung.Skal aldri svikte Nokia igjen..De har bare blitt for gamle,men har ALDRI hatt noen problemer med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå