Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har veldig lyst på en uke på Sørlandet i sommer og er godt kjent på Lyngør, da min eks egentlig er derfra. Jeg har vært skeptisk til å reise dit igjen, siden deler av hans familie er fastboende der. Men nå har jeg pratet med ham, og hans familie skal ikke nedover den uken. Slik at vi ikke ville få noen pinlige situasjoner i så måte. De av hans familie som bor der fast vil jeg ikke komme til å treffe på da de er gamle mennesker og sikkert ikke engang husker meg. Men så kommer dillemmaet da, jeg har funnet utleiehytte i vår prisklasse, MEN det er deres hytte! (eller moren til min eks) Jeg kan leie den under mitt nye navn og min mann som de aldri har truffet kan hente nøkkelen. Alternativene er å leie hytta til min eks mors kusine eller min eks onkel, da det er de eneste tre ledige hyttene de to små ukene jeg har ferie i sommer. Altså må jeg da enten velge bort Lyngør som feriested enda en sommer, eller slå med til ro et sted jeg allerede er godt kjent, men allikevel kanskje synes det er litt ubehagelig med tanke på alle de årene min eks og jeg har ferier, ikke bare på samme sted, men i samme hytte! Hadde dere orket/turt/giddet?!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Hvis du og din nye mann synes det er i orden, så kjør på! :-) Jeg ville ikke feriert i samme hytte som min kone og hennes eks ferierte i.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Hadde ikke hatt lyst å feirert i min eks sin hytte. Og hadde iallefall ikke likt det om jeg var din mann. Hadde heller prøvd å finne et "nytt" sted der du og din mann kan skape felles minner.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Og på "Sørlandet" finnes det kun en plass med hytter til utleie? Hadde ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Og din mann syntes at det er helt ok å bo i hytta til exen din? Hadde aldri jeg blitt med på hvertfall. Jeg ville funnet et annet sted å leie. Hvis exen din finner ut at det er du som har leid vil han tro at du forfølger han og ikke har glemt han.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Det er ikke HANS hytte da, det er moren hans sin hytte. Min eks er fullstendig klar over at jeg elsker å feriere på Lyngør og er helt klar over at jeg ikke akkurat har noen "stalkertendenser" Hehe. Tilfeldighetene vil det slik at alternativene er å leie av et av hans familiemedlemmer eller la det være. Og det finnes selvfølgelig MANGE andre steder på sørlandet, men jeg hadde lyst til å reise til Lyngør, ikka Sandøya, ikke Tvedestrand, Risør, Grimstad, Arendal eller Gjeving. Skjønner?! (det er vanskelig å skjønne dersom man aldri har vært på Lyngør tror jeg, men har man vært der, og gått i de bilfrigatene ned til butikken eller opp til bakeren, sittet på Den Blå Lanterne og spist fiskesuppe, ja da skjønner man hvorfor jeg vil akkurat dit og ikke til noen av de nærliggende stedene.)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg spør deg igjen, hva sier din mann til å feriere i din eks families hytte? Hvis han synes det er helt ok, så er det ingen problem da:-) Men som jeg skreiv over så hadde ikke jeg blitt med hvis jeg var mannen din!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 eg må si eg ikkje skjønner problemet her.. det er din eks svigermors hytte og din eks vet om dette så va er problemet og din mann veit sikkert om at den hytts er i din eks familie... eg ville ha dratt og kost meg, er vell samme det hvem sin hytte det er.. det hørest jo ut som om det er en gjeng 15 år gamle jenter her inne.. barsnlig vil eg si at det er, og mangen av dere som har svart kan ikkje være særlig gamle.. skjerp dere... dette er sikkert en voksen kvinne som vil reise til et sted hun elsker sammen med familien sin da skal vell ikkje eieren av en hytte bestemme om dei skal dra eller ikkje DDDRAAAAAA !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå