Gå til innhold

Noen som bor sammen med barn i leil med et soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt vanskelig med boliger her jeg bor, men har en leil på hånden med et sov.. Hvordan har dere som bor slik løst det? Han er 3 år sønnen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i en 55 kvadratsleilighet. Og vi er to voksne med en unge. Vi har løst det på denne måten: badet har endel plass så vi har plass til stellebord osv, men på soverommet har vi satt opp en skjerm så vi sover for oss selv på en måte. Jenta vår ser ikke oss når hun våkner sånn at når hun skal begynne å sove på eget rom (skal snart flytte) så er hun allerede vant til det. Funker kjempebra.

Skrevet

Jeg gjorde det i litt over 7 år:) Det går helt fint, men vi måtte flytte da nr 2 kom. Da ble det litt trangt;)

Jeg løste det med familiekøye, som er 120 cm nede og 90 cm oppe:)

Jeg var alene med eldste og ble alene med nr 2, også......

Skrevet

Jeg er alene med to barn. De sover på soverommet og jeg i stua. Kunne ha delt soverommet med en løsvegg pga at det har to dører, men siden jeg er alene, så kan jeg liksågodt sove i stua.

Skrevet

Vi bor i et hus med 3 soverom men bruker kun ett, går kjempe fint! Snart blir vi 4 og vi kommer fremdeles til å kun bruke ett soverom ( og en seng he he). Også har vi hatt et opphold i utlandet der vi bodde i en leilighet på 50 kvadrat med ett soverom, ikke noe problem.

Skrevet

Jeg og sønnen min som fyller 2 år nå i september sover på samme rom.

Er ett "soverom" til, men der er vinduet så lite, så jeg syns det er like greit at vi sover på samme rom. Det går helt supert:-)

Skrevet

Når jeg ble alene hadde jeg bare et soverom,og min datter og jeg delte da.Hun var 1,5 år,og vi bodde slik til hun var nesten 3.Og det gikk helt greit,men hadde jo stuen full av leker fordi rommet hadde bare akkurat plass til sengene våres..

Skrevet

Hehe, kjenner igjen den anonym... Alle lekene må være i stuen:-P Men alt går!

Skrevet

Takk for svar =) Alle lekene må være i stuen ja, kjenner at den biten grues jeg litt til =P Liker å ha det ryddig, og det flyter jo fort litt av leker.. Men, vi må jo ha en plass å bo, og når det ikke finnes andre løsninger, så får vi klare oss med et soverom =)

Klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...