Gå til innhold

Klemming på mage, kan det skade??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde man ungå at mannen ligger oppå deg under sex i svangerskapet? Noen som vet? Jeg er i uke 23, å blir så øm etterpå, å får en del vondt. Mange som sier det ikke gjør noenting med klemming og trykk (ikke sånn veldig hardt da så klart, men blir jo litt når han ligger øverst) pga at dem ligger så godt beskytta inni der. Men hvorfor så vondt etterpå da da? Sikkert litt dumt spm, men man tenker jo på alt å da.. Hun begynner jo å bli litt stor nå siden jeg er 23 uker på vei, å da tenker jeg at det kanskje går ann å ødelegge henne på noen måte pga trykkene.. dette ble litt rart, men blir veldig glad for svar :) For jeg tenker på ALT mulig for tiden, sikkert noen som kjenner seg igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en fin regel er at visst det er ubehagelig for deg, så er det også det for babyen. Men babyen ligger godt beskyttet i forstervann mm. så tror neppe den tar skade av å bli klemt litt :D

Skrevet

i utgangspunktet skal det ikke være skadelig, men om det er veldig ubehagelig for deg synes jeg dere skulle prøve andre stillinger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...