blond Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg gleder meg til jeg skal treffe en annen bammer! Jeg gleder meg også til å treffe gamle venner vi skal besøke eller få besøk av, sommer er besøkstiden over alle. Det blir fint med mye tid sammen med familien mer tid sammen med mannen min. Det er ikke viktig hva vi gjør, så lenge alle er fornøyde med det vi gjør. Dager uten program er bra hvis det ikke blir for mange av dem.
*gruffalo* Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg gleder meg selvfølgelig til Rhodos-turen. Bare være sammen hele familien og ikke ha noen planer som vi bare MÅ gjøre! Skal også bli deilig å få servert mat...og ikke rydde etterpå. Komme til oppredde senger hver dag!! Alt dette husker jeg min mor sa var så deilig når vi var i syden som barn. Da forstod jeg jo ingen ting av hva hun snakket om. Men NÅ forstår jeg jo alt, hehe Så skal vi (mest sannsynlig) til Nice i september. En langhelg uten barn. Det gleder jeg meg også til:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg gleder meg til å flytte! =) Og å gå på IKEA å handle inn småting etterpå =) Og til å være masse ute i godt vær med barna. Har egentlig ikke de store planene ellers da.
Lene~mor til tre Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg gleder meg til vi skal dra til dyreparken i kristiansand om akkurat 1 mnd idag
skorpionfruen Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Vet du, her har det regnet i hele juni så jeg gleder meg til sol. Har to arbeidsdager igjen så har jeg ferie fra den ene jobben, og den andre tar jeg ferie fra 13 juli. Gleder meg så til å ha fri og ferie og FÅ SOL! Siden jeg er gravid med termin i aug blir det ikke noen lange turer på oss i sommer. Skal til syden i høst dersom babyen og mamma er frisk. Ellers bytter vi bordkledning på huset og fikser utenfor veggene, gleder meg til dette blir ferdig også
metaMORfose Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg gleder meg til jeg skal være sammen med mannen min og barna mine og ha fri! Og så gleder jeg meg til å lese bøker, spise god mat, slikke sol, bade, hoppe enda mer på trampolinen, leke med barna mine, kose med mannen min, grille med venner, være på hytta, fiske fisk og krabber, ha selskap med alle vennene våre, drikke vin( det er leeeenge siden sist nå!), spise enda mer sjokolade, reise på ferie.... lista er lang. Gleder meg voldsomt. Ut uka nå så har vi ferie alle mann... laaaang deilig ferie.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Gleder meg mest av alt til at vi skal ha ferie i seks uker sammen alle 5, og bare kose oss en hele haug sammen. Skal jobbe en del hjemme med huset også. Håper å komme godt i gang da med det også. Skal dra på mange badeturer, både på stranda og andre vann. Håpe på masse sol slik at eg kan bli brun. Gå mange turer i hei og skog, få trimmet kroppen litt.. Så at ei skulle hoppe på trampoline, det er god trim, jeg blir helt svett når jeg hopper med barna:) Hoppe tau, hoppe strikk, spille fotball, krokket. Og grille masse:) Tror de seks ukene kommer til å gå kjempefort jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå