Billefrøken Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Bor på østlandet og finner bare 1 kurs på hamar, men tror ikke det er riktig aldersgruppe. noen andre med barn som holder på med dette i hamar området?
Bunnies by night Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Samboeren min er profesjonell breakdancer/koreograf og instruktør - men jobber i Oslo, men kan høre med han om han vet om noen i Hamar området - bboy miljøet er relativt lite så de fleste kjenner hverandre
Billefrøken Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 åja! spør om det! så fint! har en liten tantegutt som synes dette er så kult, og han hopper og spretter og prøver å snurre på hodet, hehehe jeg finner bare ingen relevante kurs for han i dette området. Og det kan ikke bli lenger unna enn mellom Elverum og Hamar, for da blir det for langt...
Bunnies by night Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Så gøy med aktive barn:) Her i Norge er det nok mest tilrettelagt for skolebarn, men man vet aldri:) Oki da vet jeg hvilket område som gjelder - så da skal jeg høre - sender deg pm melding når jeg finner det ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå