Mummimamma 09+12 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Han blir alltid så aktiv når jeg spiser. Noen som vet om det er en grunn? Trodde uansett babyen tok det han skulle når han trengte det.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 sånn er det her også...rart det der:) kanskje det blir mindre plass inni der...hehe:)
Miss Honey Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 sånn er det hos meg også. trodde kanskje det var tilfeldig? kanskje ikke? rart
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Tenkte kanskje det ble satt i gang hormoner eller noe som påvirket barnet, men jeg aner ikke. Hadde vært artig å visst..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Nja, på ultralyd eller når en vil kjenne mer spark så anbefales man å drikke enten noe kaldt og/eller noe sukkerholdig...Da får barnet opp aktiviteten.... Holder gjerne med et glass isvann. Tror det er en sammenheng med mat/baby. Min syns visst verden er herlig når jeg spiser,han også
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Samme her!! Så fort maten er kommet ned i magen er det aktivitet der inne. Morro nå så lenge han er så liten...
Snurri1 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Naar du spiser saa gaar blodsukkeret ditt opp, og det kjenner nok den lille effekten av. H*n "deler" jo system med deg. Saa det er ikke saa rart at nurket faar et lite energikick og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå