Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har endelig kommet til det punkt der jeg ikke er interessert i om dere har analsex 0 eller 10 ganger i mnd. Jeg blåser i hvordan toalettpapir dere bruker, jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere har forovervendte eller bakovervendte bilstoler. Er ikke interessert i om dere er fete som fjell eller tynne som fliser. Om dere spiser fiskepinner eller spiser på burgerking hver eneste dag. Frihet og virkelige verden, her kommer jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Tror du bare er misunderlig 1912. Til HI. Nyt livet, gleder meg til jeg kommer dit du er i dag.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 misunnelig, på hva da egentlig???? jeg er inne på dim og dib noen ganger i uka for å le litt og fordi jeg kjeder meg noen ganger.har føttene godt planta i den virkelige verden ,bryr meg ikke om hva som blir skrevet her inne og tar meg ikke nær av noen ting her inne fordi det som regel er skrevet av anonyme som kan si hva de vil uten noen form for filter. jeg ER allerede der HI er, så jeg har absolutt ingenting å være misunnelig over!HAHAHAHA!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Misunderlig? Det motsatte av å være underlig da eller? Eller at man ikke undrer seg stort?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Jeg støtter deg, HI. Skulle ønske det var meg. Jeg skjønner helt ærlig ikke at jeg gidder å lese alt som står her inne. Føler at jeg kun blir dummere og dummere. Jeg bør gå å skaffe meg et liv. Takk for på minnelsen om at jeg er den tapern som jeg er.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 He he, du er smart!! Jeg "begynte" her inne i håp om å få litt gode råd, og kanskje bli kjent med litt nye folk, men... som du sier så er det jo "bare" ubeskrivelig teite diskusjoner om størrelsen på folk, sex og "fæle" mannfolk. Skjønner heller ikke hva som er vitsen med å kaste så jævlig mye dritt til folk, og bruke barnslige ord som "f...." om andre. Hva er vitsen, og jeg lurer på hva slags holdning enkelte lærer ungene sine mht andre folk... At alle som ikke ser ut som, eller oppfører seg, eller har samme holdninger til ting som en selv, er kjerringer, f....., osv. Av og til skulle man tro det er et nettsted for ungdomsskoleelever, og ikke voksne mødre! Jeg er ikke spesielt prippen for å si det sånn, men her fatter jeg ikke at ingen griper inn så mye dritt enkelte greier å trykke ut av seg om andre. Det er noe som heter respekt for andre.. Du er glup som forsvinner herfra, jeg prøver litt til for å se om kanskje det kommer et nytt bekjentskap el. noe ut av det... så forsvinner nok jeg også. Kanskje det finnes et annet nettsted for mødre som er bedre?? -noen å anbefale?? :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 HI- smart av deg. det er jo ikke noe blivende sted, dette, men man KAN jo faktisk få gode råd om litt av hvert også da. man eng drittslenging og stygg ordbruk og betegnelser som f...., så har du antakelig sett noen av innleggene til Yppert og lille snille meg-nicket. De er her KUN for å provosere, elsker å erte på seg folk, og de som ikke kjenner historien deres blir selvsagt litt støtt. Yppert er mann og ble utestengt en tid, men på anonym kan jo hvem som helst komme tilbake, det som er så trist. Men husk at det bare er et fåtall som slenger dritt av den verste typen da, og det er bare for å provosere. Men enig med deg, dete r jo ingen vits i å oppsøke slikt, egentlig
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Fornuftig av deg. Vurderer å forlate dib/bim jeg og.
Groosalugg Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 hvis du virkelig var ferdig med disse sidene hadde du vel ikke trengt å skrive et innlegg om det.. Hvorfor ikke bare forsvinne i stillhet?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 Dette er faktisk et av de dårligste forumene jeg har vært på: Lay-outen, ikke mulighet for smiley-bruk, ekstremt dårlig kontroll-jobb av moderatorene, en lite hyggelig tone er litt for fremtredende etc etc. Jeg anbefaler www.nybaktmamma.com! Et vanvittig mye bedre forum for dere som vil ta del i litt mer seriøse diskusjoner og treffe hyggelige mennesker! Babyporten er også et hyggelig forum!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 Tror nok det er mange som er litt småavhengig. Jeg er nok det jeg også, men samtidig er det god avslappning. Kunne sikkert ha lest en bok i stede, kanskje jeg skal bruke dette innlegget som inspirasjon. Helt enig i at det er mange tildels uinteressante og dumme innlegg, men det finnes noen perler og det er de jeg kommer tilbake på let etter gang på gang. Har funnet noen flotte mennesker her inne også, de har jeg lagt til på knippe mitt og skal forsøke å ta vare på disse irl.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #14 Skrevet 14. juni 2009 HI, ta meg med deg når du går. Jeg kjenner jeg begynner å bli ferdig selv. Kjeder meg mer og mer her. HELDIGVIS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå