Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Er det noen som har fått gjort det her? For å se om bekkenet er stort nok til å føde barn? Jeg skal måle bekkenet mitt siden barnet ble sittende bom fast når det skulle ut. Vi hadde tenkt å begynne å prøve og lage nr 2 nå. Vi hadde bestemt at i august (blir første uken siden det er da ca jeg har EL), men så har jeg fått time til å måle bekkenet 25. august.. Så, måler de bekkenet mens man er gravid, eller må dette gjøres før man bli gravid? Takk for svar :-)
Sånn kan det gå Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Bekkenet måles ved at de tar røntgen, så vil på det sterkeste fraråde at du tar sjansen på muligens å være nygravid når du gjør det. Om du skulle bli gravid før målingen så bør det vente til like før fødselen i stedet. En fullt utvokst baby tar ikke skade av et røntgenbilde, men tidlig i sv.skapet bør røntgen så absolutt ungås.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Ok, var det jeg trodde... Litt kjedelig da, men da venter vi til september med å prøve. Litt kjedelig når vi lissom hadde bestemt oss for august da, men men. En mnd ekstra med øving da :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tok CT av bekkenet mitt når jeg skulle føde,var ikke snakk om at det var skadelig for babyen.Men kanskje det ikke hadde noe å si siden babyen skulle ut i løpet av få dager,eller kanskje CT ikke er det samme som vanlig røntgen?Jeg måtte sjekke bekkenet pga seteleie.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Heh..Og nå leste jeg resten av det forrige svaret:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå