Gå til innhold

til en gutt på 6 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

- nintendo ds

-nintendo dsi

-psp

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har han hehe....men tenkte på noe han kan sitte i bilen med feks...

Skrevet

En bok?

Fotball?

Svømmebriller?

Bøker med bokstaver og tall?

Skrevet

jada, en lydbok er fin å ha, å det har ham massevis av å liker det godt!

Meeen, så tenkte jeg å kjøpe en nintendo ds til han, for han ønsker seg det nemlig, for de fleste kompisene hans har det...

så: like greit å kjøpe nintendo dsi el. psp som er nyere enn nintendo ds...eller er nintendo ds "god" nok? det er jo det rimeligste alternativet..

det er jo kanskje like greit å kjøpe det nye når jeg først skal kjøpe liksom...men på en annen side er han bare 6 år...............

altså: det var ikke et alternativ jeg var ute etter......det var erfaringer ang slike spillekonsoller!!!!

("inn-med-teskje")

Skrevet

ok ok ok...

gir meg....bare ikke tenk på det dere!

ingen her inne gir vel noe av den slags styggedom til barna deres;)

Skrevet

skjønner ikke helt hva han skal med en fotball og svømmebriller i bilen heller for den saks skyld.......................................

Skrevet

Så fint at folk svarer deg på det du lurer på da HI... *oppgitt på dine vegne*

dsi er det nyeste ikke sant? Ville valgt dette jeg, bedre skjerm enn på vanlig ds og man kan koble seg til nett med den etter det jeg har skjønt. Mange flere muligheter, men den tar ikke game-boy spill da, noe jeg ikke akurat ser noe problem med. Vår har valing ds og vi bruker kun ds spill til den uansett.

Skrevet

ah...tusen takk alva for forståele og svar;)

holdt neeesten på å bli litt irritert her hehe:)

Skrevet

Skjønner jeg godt, ble faktisk irritert jeg også, men så er jo jeg litt småhormonell da, hehe...

Skrevet

Jeg svarte deg før jeg så det var i bilen OG jeg misforstod og trodde du var ute etter alternativer. Og da syns jeg fotball og svømmebriller var ganske gode forslag... ;-) Beklager..... :-)

Skrevet

Begge gutta mine har Nitendo ds - genialt!

Men dsi vet jeg ikke hva er.

Skrevet

det går bra 1909 hehe:)

hilsen HI:)

Skrevet

dsi er samme bare nyere versjon å sikkert flere alternativer:)

HI:)

Skrevet

takk for nyttig link alva:)

HI:)

Skrevet

Om DSi er dyrere enn den vanlige DS 'n, så hadde jeg kjøpt vanlig DS. Det spiller liten rolle for en 6-åring om skjermen er noen hakk bedre, og en 6-åring har lite behov for å koble seg opp på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...