Gå til innhold

Råd for å bli gravid(tips fra en helhetsterapeut)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som har prøvd å bli gravid i 11år nå og hun fikk et tips fra en helhetsterapeut for å bli gravid.

Man skal ta soy activ-solaray tabletter fra 1.mens dag og så skal man bruke progesteron krem på innsiden av albuen fra el..

SKal prøve det selv neste pp og se om det klaffer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt....

Klaffet det for kollegaen da???

Skrevet

Hvorfor er det så spesielt egentlig???Hun har ikke prøvd enda da hun holder på med prøverør.

Skrevet

sikkert ett dumt spørsmål...men hva er progesteron krem og hvor kjøper man det???

Skrevet

Du kjøper kremen på helsekosten. Heter progesta care, også kalt womens care. bytta vel navn trur jeg.... Jeg fikk ganske korrekte sykluser av å smøre på denne i hvertfall...

Lykke til

Skrevet

Hvor og når smurte du på kremen?

Skrevet

takk for svar Prøver_IHH+1 SA,3 pp,

hva er det for noe egentlig?? er det for oss prøvere???

er det sånn man bruker hver dag??? og hvor smøre??

mye spørsmål her hehe...men jeg har aldri hørt om kremen og vet ikke hva det er....:S

Skrevet

Vet ikke så mye om dette jeg heller, fikk bare rådet fra en kollega som hadde fått det av en helhetsterapeut.Har nettopp kjøpt den kremensom heter det samme som er nevnt her, kjøpte den på nettet til halv pris, koster ca 400kr på helsekost og 228kr ink frakt på nettet.Man skal ikke bruke det hver dag står hvordan man skal bruke det i hovedinnlegget.Man kan smøre også smøre kremen på innsiden av lårene og innsiden av albuen og på magen.

Skrevet

oi,wow, takk for tips:)

når er det man skal bruke den da??

hadde vel egentlig slått den litt fra meg da wild yam som er i den kan utsette el???....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...