Trønderpia Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Er dette det samme som størrelse 34 eller 36..?
Lykkelig g~g~j Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 her er en oversikt http://www.usatourist.com/english/tips/Womens-Sizes.html
HeidiL Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 det er fryktelig individuelt... str 8 eksisterer i flere land, både usa og england, men er ikke samme str i de to... og da jeg kjøpte brudekjole fikk jeg beskjed av hun som jobbet der at brudekjoler ofte har egne størrelsessystemer... så jeg hadde anbefalt å prøve først uansett (evt prøve en kjole i samme merke i en butikk først dersom det er kjøp på nett)
lille elledille Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjøpte en brudekjole i str. 8 fra USA på nett. Jeg er vanligvis 36-38 i kjoler, og den satt perfekt. Siden jeg kjøpte på gikk etter mål, så jeg la inn mine mål og så resulterte det i en str 8. Men som hun over meg isier, det varierer VELDIG, og det bete er hvis du kan gå etter mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå