Gå til innhold

Denne Embla-kremen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer virkningen ca? Leah skal ta blodprøve i armen i morgen og hun som skal ta prøven sa at jeg burde smøre på kremen minst 1 time før hun skal stikke..Vi har ikke time, men skulle bare komme innom, så kan fort bli litt venting..Men den varer vel en god stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge det varer er jeg ikke sikker på, men det varer en god stund. Vi har masser av erfaring med bruk av embla. Dere trenger jo ikke ta av med engang dere kommer dit.

Skrevet

Ifg sjukehuset så varar den i ca 4t. Eg vil anbefale deg å ta den på tidsnok til at du kan ta den av heime slik at ho er uten min 10min fordi blodårene trekker seg sammen av Embla og det kan da bli vanskeligare å treffe åra.

Mine har bare bruka det på sjukehuset av ulike årsaker........nesten flaut kor mange gonger me har vore der uten at det er noko kronisk eller andre "skavanker" som trenger behandling.

Så da spurte eg første gongen me var der.

Skrevet

Ok, sånn at jeg tar det av før vi kjører hjemmefra? Har aldri prøvd det før, men finner vel ut av det imorgen, har jo ikke time, så kan dra når vi vil..

Skrevet

Ja ha det på min ein time også kan du ta av før du kjører til legesenteret for det burde ha min. 10min uten før dei stikker, blir mindre vrient å ta blodprøve da. Det var det dei sa til meg på sjukehuset, hadde det av litt for kort tid ein gong med jenta mi fordi dei skulle ta blodprøvene tidlig om morgon og ho sovna etter at dei satte det på og eg vekkte ho når dei skulle ta blodprøva, tok det av rett før......ikkje lett å treffe den åra gitt......gjekk bra for jenta mi da, ho bare kikka rart på ;)

Skrevet

Ok, takk for svar:) Gruer meg til i morgen, Leah er veldig flink hos legen for nå har hun vært der så mange ganger, men gråter med engang hun ser "blodprøvedamen"..hun har bare blitt stukket i fingeren før og syns ikke noe om det nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...