Gå til innhold

Hvor mye er fingrene dine verdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mener det som sitter på fingrene altså. Ringer og klokke (som jo sitter på armen). På venste arm har jeg tre ringer, verdt tilsammen 120.000. På armen har jeg en klokke, verdt 20.000,-.

Er du dyr eller billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Men på en annen side, det ville vært snakk om milliontap for staten hvis jeg skulle mistet alle fingrene mine, så sånnsett blir de jo verdt en del. For ikke å snakke om affeksjonsverdien.

Skrevet

Hvordan tør du å gå rundt med tilsammen 140.000 i verdier på hendene?

Skrevet

Billig.

Gifteringen vet jeg ikke hva ville kostet i butikk, fikk den laget av en i familien og vi betalte ingenting for den. Men for meg er den verdt mye for den er spesiell og håndlaget :)

Ringen er det eneste jeg har på meg, er ikke glad i verken klokker eller ringer.

Skrevet

på venstre ringefinger har jeg en diamantring og en perlering som til sammen er verdt ca 15.000.og på høyre arm har jeg en diamant klokke verdt ca 20.000 .

Skrevet

Ikke verdt en dritt... Bruker ikke smykker.

Ellers er huden på hendene/fingrene mine såå stygge, p.g.a eksem.

Tørr, sprukken, skrukkete hud.

Skrevet

Absolutt ingenting til daglig, siden jeg faktisk bruker hendene til å arbeide med! Før satt det ei klokke til 1000-1500 kr rundt venstre håndledd, men nå har mobiltelefonklokka overtatt den jobben.

Skrevet

Du er skrytete, i allefall. :-S Jeg klarer meg med gifteringen til 1000, en annen som av og til får komme på og en klokke som jeg ikke aner prisen på.

Jeg er verken dyr eller billig, jeg er fornøyd.

Skrevet

De kommer til å bli verd en formue!!!! Samboer må bare fri først ;) *ler ironisk*

Skrevet

Jeg har tre sølvringer som hver kostet 125,- - så da er jeg vel "billig"?

Vil ikke ha dyre ting på meg, da hadde jeg ikke turt å bruke hendene til noe da jo...

Skrevet

det er billig å kun bære på seg 120 000 kr synes jeg. herregud, er dere på fattigkassa eller???

(jævla skrytete du er og for et fantastisk dumt spørsmål!!!tror ikke du lever i den virkelige verden jeg gitt...)

Skrevet

Hvorfor er man skrytete med en gang man har litt MER penger enn vanlig? Det er da ikke å skryte. Synes bare det er morsomt å se hvordan det ligger ann på ringe og klokkefronten i hjemmene her! Sikkert mange flere enn meg som har dyre ting og som faktisk bruker det (ikke bare lar det ligge i en safe!)

Å jo da, jeg lever i den virkelige verden!

HI

Skrevet

HI

når du spør om 120 000 kr på fingrene er dyrt eller billig, så er dette en skrytete måte å få oppmerksomhet på.det beviser at om du ikke skjønner at 120 000 faktisk er mye å gå rundt med på armer og fingre, da lever du ikke i den virkelige verden

Skrevet

Nå spör jeg ikke om jeg er dyr eller billig! Jeg spör om DU er det!! Jeg vet vel også at det er mye penger, men tror ikke det er så uvanlig i det rike landet vårt! De aller fleste av mine venninner har dyre klokker fra Omega, Tag Hauer ol. Og de fleste har også dyre forlovelse og gifteringer. Så i min verden, som også er virkelig, er det mye som glitrer!

Skrevet

Kanskje vi skal flashe merker også, når vi først er i gang? Min klokke er av det italienske merket Furla, den andre er fra Raymond Weil, begge gaver. Ringen er av Georg Jensen.

*skryte og flashe*

Skrevet

ingenting, synes ringer er ekkelt.

Skrevet

Har på meg et sølvarmbånd.

Veldig tynt og sikkert 15 år siden jeg kjøpte det.

Antar at jeg sikkert punget ut med en hel 50-lapp eller sånn!

Ellers er det mest, negler, hud og hår her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...