?en til? Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 har hatt 11 kynnere på 32 minutter, mens jeg har lagt på sofaen, hadde før det tre på ca et kvarter hver. nå kommer de med alt fra ett til tre minutter mellom. varer ca 40 sek- et minutt. skal jeg ringe sykehuset? er forresten 27 fullgåtte uker idag, og vært sykemeldt pga kynnere 50% siden uke 24
snuffe Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg aner ikke hvorvidt det kan regnes som normalt, men jeg hadde absolutt ringt sykehuset og spurt. Så er du sikkert på at svaret du får er noenlunde pålitelig, liksom.
Tessa-81 Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Hadde mye kynnere selv, og det kan hende det er det samme med deg. masse kynnere som er noe plagsomme. Har du sporblødninger eller slim, vannavgang? Kontakt sykehuset og ta en test om det er kynnere eller rier! Greit å få det avklart!
rosa76 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Sånn har jeg det også. Hvis jeg ikke holder meg i sofaen så kommer de tvert og gjerne sammenhengene så det ikke er pauser mellom dem før je gligger nedpå igjen. Her omdagen hadde jeg de hvert tredje minutt og de varte i to minutter i et par timer. Er 100 % SM pga disse OG at morkaka ligger foran åpningen. Ikke så let å ta det med ro, men det er ikke helt OK at en starter modning så tidlig heller.. Har du vært i noe aktivitet før du får det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå