Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 To dager på overtid, masse mensmurringer, men ingen mens???? Har hatt en runde kjappis, som tydeligvis gikk for kjapt, for halvanna uke sida, men eggløsninga mi skulle da være 23-28 mai??? og sååå lenge kan da ingenting overleve oppi der...får rusle på apoteket i morgen, da...men det er da ingen stor mulighet for befrukta fruktfat nå vel??
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Egg kan løsne når som helst, og har du ikke tatt EL-test så vet du jo ikke eksakt når du hadde EL denne syklusen. Så du kan godt være gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 har ikke tatt el-test, bare regna på eggløsningskalkulator på nett..hehe, kanskje ikke den mest pålitelige den da..en eventuell graviditet gjør meg ingenting, problemet ligger hos den eventuelle bf, som ga klar beskjed om at var det noe på veg, vil jeg bli fryktelig alene..han vet a abort ikke er et alternativ for min del..vi har fler barn fra før..meen, den tid, den sorg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 HI her..testa i dag, blendahvit negativ..men fortsatt ingen tegn til tanta..må si jeg begynner å bli litt nervøs her, men testen var jo negativ, og om det hadde vært noe på gang ville den vel slått ut nå? brukte quick respons, samme som jeg har brukt før, og da har den slått ut positivt med en gang..så hva skjer????
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hmm... bare vente og se om ikke tanta titter innom snart, hvis ikke ta en ny test om et par dager. Du kan jo dra til legen hvis du fortsetter å teste negativt men mensen uteblir, og si at du tror du kan være gravid, men ikke slår ut på de vanlige testene, så tar de en blodprøve.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 må nok gjøre det ja. husj, ikke vant til det her, systemet bruker alltid å være på klokka presis..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Stress kan jo utsette mensen, og du er ironisk nok stressa nå fordi den ikke har kommet, antar jeg. Så da er det bare å slappe av. Lettere sagt enn gjort selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 kan nok ha en liten antydning til stress ja...situasjonen rundt hjelper ikke akkurat på heller, med en mann som er rasende, og gir meg all skyld etc..men akkurat det hverken orker eller gidder jeg å forholde meg til for øyeblikket nå, så vidt meg bekjent må man være to..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå