Gå til innhold

slankepiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker etter fødselen sliter jeg fortsatt med mye ekstra på kroppen som jeg ønsker å få av meg så fort som mulig...Jeg har hørt en del om disse Alli pillene. noen med erfaringer?? og kan man ta disse når man ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lagt inn et innlegg ganske likt ditt...lurer på d samme..ser ikke ut som folk er intr i å svare oss så vi bør vel spørre legen istedet.

Skrevet

Man skal jo ikke slanke seg når man ammer. Dessuten bør man ikke streve etter å gå ned fortest mulig. Spiser du sundt og beveger deg masse?

Skrevet

Jeg har et normalt og variert kosthold. Spiser ikke så mye i løpet av en dag da jeg ikke har så mye matlyst om dagen..Og jeg kunne med fordel rørt meg enda mer men plages fortsatt med bekkenet og ryggen min..Så håper det blir bedre snart så jeg kan trene litt:) Ellers så må jeg si at det ikke er slanking på den måten jeg mener. Jeg la på meg 38 kg under svangerskapet og vil ha bort de kiloene som kom da slik at jeg kan fungere litt bedre.

Skrevet

At det er svangerskapskilo har jo ingenting å si for giftstoffene som kommer i melka når man slanker seg.

Men jeg ville anbefalt deg å spise MER. Hvis du får i deg lite mat og i tillegg ammer så tapper du kroppen for energi. Den vil prøve å beholde alt du har så da går du ikke ned i vekt selv om du spiser lite. Jeg slet også med matlysten etter fødsel, men tvang meg å spise for å få i meg noe. Har nå gått ned alt jeg la på meg da jeg var gravid og masse mer!:-) Men det var ETTER at jeg slutta å amme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...