Gå til innhold

Når begynte de å krype ordentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta i er 5 og en halv mnd, og hun kryper og kryper med bena og rumpa høyt, men armene vil liksom ikke følge med. Hun er rasende sint!! hehe. Med hele familien som tilskuere og det ene videokameraet større enn det andre, hadde kanskje jeg mistet tålmodigheten også :)

Hvor lenge tok det før de liksom fant ut at armene måtte være med på leken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer jo enormt! :-) Snittet for å krabbe på alle fire er vel rundt 8-9 mnd, åle seg rundt litt før. Min eldste var 9 mnd da han begynte å åle/dra seg fram, og 10,5 mnd før han knakk krabbekoden. Begge mine minste var 4,5 mnd når de begynte å åle seg rundt, mellomste var knappe 7 mnd da han knakkkrabbekoden og minste nesten 8 mnd. Da hadde alle vært oppe på alle fire og gynget litt før de krabbet, eldste i over 2 mnd (gynget på alle fire altså).

Gjest Tale30
Skrevet

Spennende tid :) Men må nok regne med noen mnd med ren frustrasjon før hun krabber skikkelig, hehe :)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Når de er klare for det:)

Syns jenta di høres så flink ut jeg:)

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, det var det jeg ville frem til ;) hehe

Jeg syns jo at hun er verdens flinkeste, men jeg regner med at hun er helt på det jevne :D Hun er ivrig til å lære nye ting, og det er jo viktig. Men så har hun et temperament som ikke likner grisen når hun ikke får til det hun vil. Hun er steinbukk med steinbukk ascendant for den som forstår seg på astrologi :)

Skrevet

Min begynte å åle seg rundt når hun var 5 mnd, og krabbet fremover på alle 4 da hun var 6,5 mnd.

Skrevet

Hun begynte å krype da hun var 8 måneder. :)

Skrevet

Min krøyp når han var fem måneder gammel og gikk når han var ti. Men dette er veldig individuelt. Det finnes jo også barn som ikke kryper og bare reiser seg og går.

Skrevet

Lille Adrian her hjemme holder også på sånn som jenta di,han blir ganske så forbannet når armene ikke vil følge med :)

Var på kontroll med han på HS i forrige uke,og fikk da beskjed om at jeg måtte gå hjem å barnesikre leiligheten,for det kunne gå ganske kjapt til han greide å krype helt skikkelig. Han blir nå snart 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...