Tessa-81 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Vi reiser om tre dager og jhar aldri vært der eller på Gran Canaria forøvrig. Er det gode resturanter der og fin strand? Reiser med gutten vår på 22mnd. Noen som vil komme med tips? Bør jeg ha med masse bleier eller selger de parfymefrie bleier der? all info er jeg takknemlig for!
Mikkemafian Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Har vært der med en på 18 mnd. Det er ikke fin trand rett i nærheten, men bassengområdet er bra. Det finnes mange fine strender, men da må du gå litt. Restaurantene er stort sett bra, vil anbefale kinarestauranten i byen, fantastisk mat!! Ellers er bleiene stort sett som hjemme, tror jeg, men ta med badebleier, de er grisedyre i butikken på hotellet!!
Tessa-81 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Takk for svar. Ikke bra strand i nærheten, er det langt å gå til fin strand? Hvordan fungerer de badebleiene? Brukte ikke da vi var i syden med han som 11mnd gammel. Men kanskje lurt nå.
Mikkemafian Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Badebleiene samler opp bæsjen i hvert fall... Vi var ikke på stranden, fordi det blåste sånn og var mye bølger, men det går greit å rusle til stranden. Tror ikke vi brukte mer enn 30 minutter dit (med vogn) husker ikke helt, jeg..
gullborg Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Vi var der i vinter med lillegutt på 22mnd. Vi hadde med bleier for hele perioden for pampersbleiene der er ganske dyre. Hvis det er sunwing resort dere skal på er det en kjempefin lekeplass på hotellet hvor man kan være sammen med barna. Vi var der mye. Synes ikke selve byen Arguineguin var så fin, den var ganske fort unnagjort, men vi tok en lokal buss til Puerto de Mogan, en nydelig liten by ca 20 min unna. Tror det tar ca 10 min å gå til nærmeste strand som er fin. Vi var aldri der, dro heller på dagsutflukter hvis vi ikke badet i bassenget. Det er flere store matbutikker i byen hvor du får tak i det meste. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå