Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Å prompe foran andre mennesker er kvalmt og discusting ! Jeg brekker meg av andres avgasser. Slike ting tar jeg diskret på toalettet.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Ja forann mann og barn men ikke forann andre. Og det samme gjør nå de, Ingen som bryr seg videre. Men så er det ikke så at jeg fiser støtt og stadig heller. Ikke etter at jeg la om til et sundere kosthold ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg slipper dem der og når de må slippes. Skulle jeg gått på badet hver gang, så var det ikke mye annet jeg hadde fått gjort;)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Nei, jeg eier folkeskikk - samt at jeg klarer å gå på do istedet for å fise som en annen barbar.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Nei, jeg eier da folkeskikk og vil være et godt eksempel for barna også. Promping er ikke sosialt akseptert i dagens samfunn (om det burde være det er jo en annen sak), og da lærer jeg også barna at det ikke er fint å prompe foran andre. Uansett hvem de andre måtte være.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Det er bra Alva. Trodde faktisk du var en familyfarter. Godt å se at det er flere sunne mennesker her som ikke liker å spre kroppslukter.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Kunne ikke falle meg inn! Blir faktisk pinlig berørt på andres vegne om de fiser eller raper i sammenkomster, synes det er kjempeekkelt. Både fising og raping stinker, og det er ikke noe gøy å bli utsatt for andre sine stanker bare fordi de insiterer på å være "all natural" og tror de er kjempetøffe som driter i hva andre tenker. Ooooohhh... så impnert jeg blit av dem! Not...
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Har ikke noe problem med å gjøre det hjemme, men ville ikke gjort det i andre sammenhenger. Ang. å lære barn uvaner, så plukker de kjapt opp at dette kun er noe som gjøres på hjemmebane, så der er jeg ikke nevneverdig bekymret.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Hahahah ja!!!! Åh, er så godt å høre sånne ting, har ofte følt meg som et slags merkelig vesen som ikke fiser foran mannen min :-p Verste jeg hører er #"Heller fise foran mannen enn å sprenge en tarm" - hallo, hva med å gå på do? Eller bare la være å fise? Jeg blir rett og slett uvel.. hehe.. Trodde faktisk du en gang har skrevet at du fiser foran mannen din men har nok bare forvekslet det :-p
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 For det første fiser jeg som regel veldig stille, så det er ikke det store problemet, men det er helt normalt her i hjemmet å fise foran andre. Helt OK å fise foran samboeren, barna og moren min. Og skulle noen av vennene mine fise når de er her så ler vi bare sammen, ikke noe flaut, bare moro.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 kun om natta i senga da jeg ikke gidder å gå på do. folk som fiser og raper foran andre burde leve blandt dyrene.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #14 Skrevet 14. juni 2009 Enkelte ting holder man seg til man er på privaten. Men skjer det, sier jeg unnskyld. Mannen min er fæl!Jeg er drittirritert på han når han fjerter overalt. Tilogmed på butikken! Skjemmes meg ihjel!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #15 Skrevet 14. juni 2009 Foran mann og barn syns jeg det er helt greit. Men gjør det aldri blant andre folk.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #17 Skrevet 14. juni 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Er vel okay å bevare litt av romantikken liksom.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #18 Skrevet 14. juni 2009 Jeg fiser så det dundrer i veggene hjemme, men aldri ute...... En plass må det være lov å fise. Synes faktisk ikke det lukter så ille som folk vil ha det til heller. Hilsen en som nyter når våren kommer og gjødslingen over åkrene setter inn. Da tar jeg noen gode drag og er glad jeg ikke er født inn i en finere familie.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #19 Skrevet 14. juni 2009 Hehe.. Her i huset fiser vi om vi må fise.. Prøver selvsagt å skåne de andre best mulig, men om det ikke går, så er det ingen problem å fise foran de andre i familien.. Har virkelig aldri skjønt at det går an å dele et liv sammen uten å ha hørt hverandre fise eller rape noen ganger.. Men det er kanskje bare vi som er veldig annerledes.. Vi er ikke ekle på noe vis. Vi har folkeskikk og manerer som bare det, men en fis i ny og ne ser jeg virkelig ingen prøblem med.. Det er jo det meste naturlige i verden.. Romantikken klarer vi fint å bevare selv om vi har kjent den andres odører.. :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. juni 2009 #20 Skrevet 14. juni 2009 Verken jeg eller samboeren gjør det foran hverandre,ingen av oss syns noe om det..Det eneste som ikke har hemninger der,er 3-åringen:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #24 Skrevet 14. juni 2009 Hjemme må man da kunne fise hvis man vil;p Gud så slitsomt dere må ha det!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #25 Skrevet 14. juni 2009 Ikke foran samboeren min, han gjør heller ikke det foran meg. Heldigvis. Ser ikke problemet med å gå på et annet rom/toalettet? Men når jeg er sammen med 2åringen fyrer jeg løs om jeg må
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå