Gjest Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Er det noen av dere som vet om det finnes stellebord med badebalje i ett? Ev. hvor man kan få kjøpt dem?
Juli2007 og juli2010 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 trodde man bare fikk kjøpt stellebord med badebalje jeg..!?! vi var å skulle kjøpe stellebordt UTEN badebalje,men var ikke mulig å få tak i.....:/ du får ivertfall kjøpt på alle butikker dem selger babyutstyr:)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Over alt de selger stellebord? Men det er ganske bortkastet (og uhygenisk etter min mening) med slike badebaljer. Vanskelig å få skikkelig ren uten å ta dem utav, mer styr å tømme dem og de er så små at de knapt holder 1-2 uker med mindre man får en bitte liten baby da. Anefaler heller en badebalje fra IKEA.
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Helt uenig med Alva, altså Vi syntes vår var super sist og brukte den masse. Smaken er vel, som kjent, som baken...
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kan nok også si meg enig med Alva ang. at den er veldig liten. Men i vårt tilfelle har jeg funnet meg et stellebord med badebalje i stellebordet - som også kan taes ut. Der bor vi nå er det stellebordet mest praktisk, da det også har hjul, fordi badet vårt er så lite. Hadde det ikke vært for det, ville jeg nok kjøpt meg en kommode istedet og legge en stellematte på. Deretter ha en badebalje for seg selv. Da kan man bruke kommoden seinere som en kommode. Men det har vi dessverre ikke plass til.
marghald Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Vi syns det var kjempepraktisk - da hadde vi badebaljen i riktig høyde! Vi hadde sånt stellebord som stod på badekaret... Og vi brukte den i 6 mnd, og sønnen vår veide 4,8 kg når han ble født (så du kan bruke den leeenge!)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 vi fikk en slik i gave til nr 2, (etter eget ønske).. gutten som ble født var 5,3 kg og vi brukte baljen i stellebordet lenge, syns ikke det var så ille å ta den ut og i dusjen for å rengjøre den.. har brukt samme stellebord til nr 3 og skal gjøre det til nr 4..
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Kanskje vårt er veldig lite da? ;-) Våres 2 som brukte det var 4070g og 4440g, så de var litt store, men ikke svære, likevel følte jeg at de knapt fikk plass oppi der.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Neida Alva, stellebord med badebalje er en helt udugelig og tullete oppfinnelse! Baljen er altfor liten, det er uhygienisk, ikke særlig enkelt heller,vledig tungvint. Mye bedre med et sted å stelle og et separat badekar... :-)
Lykke X 4 Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Nathalie, Ikea har klassisk stellebord uten badebalje Sånn sammenfoldbart.
Lykke X 4 Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Jeg er ikke så glad i stellebord med de hardplastkarene. Liker bedre de med kar laget i samme materiale som resten av stellebordet (mykt, føyelig, plast). Sånn som de hadde i "gamle" dager. De er mykere å bade babyen i, og man kan bruke disse lengere enn hardplastkarene i stellebord (babyen vokser ikke så fort i fra dem). Da synes jeg faktisk seperat stelleplass og badebalje er bedre enn hardplastkar i stellebord.
Neijasså... Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Skriver under på at de "gammeldagse" stellebordene (sammenleggbare med mykt badekar under) er helt geniale! Tar liten plass, lett å tømme ut vannet (tømmes gjennom slange) og lett å rengjøre.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. juni 2009 #13 Skrevet 15. juni 2009 Ahh!! Jeg husker dem.. Mamma hadde sånn til meg, lillesøster og lillebror En stygg oransj en med brune bein.. Hehe!! Men ja, praktiske da badeplassen er såpass stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå